یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

گاراژ یا مسیر خود را اجاره کنید
اگر صاحب خانه هستید و فضای اضافی کسب درآمد در دبیرستان که از آن در گاراژ خود استفاده نمی کنید یا ممکن است از یک مسیر کنار جاده استفاده کنید ، می توانید این مکان را به افرادی که باید قایق یا RV خود را ذخیره کنند اجاره دهید. وب سایت Neighbor به شما امکان می دهد راهرو یا گاراژ خود را به دیگران اجاره کنید و به صورت آنلاین هزینه پرداخت کنید. کسب درآمد در دبیرستان  استفاده از آن بسیار آسان و راهی عالی برای کسب درآمد اضافی در فضایی است که استفاده نمی کنید.

23. لباسهای خود را اجاره کنید
اگر لباس های زیادی دارید که غالباً نمی پوشید (شاید یک لباس ساقدوش عروس یا برخی از شلوارهای جین فانتزی) ، می توانید این لباس را به دیگران که ممکن است به دنبال ظاهری عالی با قیمت مناسب باشند اجاره کنید. سایت هایی مانند RentNotBuy به کاربران امکان می دهند لباس ها و محصولات مد خود را به صورت آنلاین به دیگران کسب درآمد در دبیرستان اجاره دهند. ایجاد لیست سریع و آسان پرداخت می شود.

24. مکان خود را در AirBnB اجاره کنید
آیا شما زیاد مسافرت می کنید؟ یا قرار است برای یک دوره زمانی مشخص مثل تابستان از بین بروید؟ می توانید از آن زمان برای اجاره خانه یا آپارتمان خود استفاده کنید و در حین انجام این کار مقداری کسب درآمد در دبیرستان پول اضافی بدست آورید. AirBnB در حال تبدیل شدن به جریان اصلی بیشتر برای صاحبخانه ها و مسافران است. اگر می خواهید مکان خود را اجاره کنید و مقداری پول اضافی کسب کنید ، آن را بررسی کنید.

انجام وظایف
موارد زیر کاملاً شغلی نیستند و موقعیت های تجاری کاملاً آنلاین ایرانیان سایبر نیستند. آنها در وسط قرار می گیرند ، و من به آنها وظایفی می گویم که می توانید برای کسب درآمد انجام دهید. بیشتر اینها به هزاره ها و دانشجویان دانشگاهی اختصاص دارد که کسب درآمد در دبیرستان می خواهند از طریق کارهای عجیب و غریب درآمد کسب کنند.

برنامه ای که ما عاشق آن هستیم Steady است که به شما امکان می دهد کارهای کنسرت و موارد دیگر را پیدا کنید. در اینجا Steady را بررسی کنید - ثبت نام و یافتن کار کسب درآمد در دبیرستان رایگان است. بررسی ثابت ما را بخوانید.

25. با Swagbucks جستجو کنید
اگر قبلاً در اینترنت جستجو می کنید ، چرا موتور جستجوی پیش فرض خود را به Swagbucks تغییر ندهید. Swagbucks به شما امکان می دهد امتیازاتی به نام SB کسب کنید ، سپس می توانید برای کارت های نقدی یا کارت های هدیه بازپرداخت کنید. راه های زیادی برای کسب SB وجود دارد و هر ماه می تواند منبع خوبی برای درآمد اضافی باشد. به علاوه کسب درآمد در دبیرستان ، برای ثبت نام در این لینک 5 دلار جایزه دریافت می کنید!

بررسی کامل Swagbucks ما را اینجا ببینید.

  • ۰۰/۰۳/۲۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی