یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

چرا به مهد کودک نیاز دارید

دلایل ورود فزاینده فعال کلاس رباتیک کودکان رباتیک به آموزش پیش دبستانی با قابلیت های آن (معلمان می گویند "توانایی های آموزشی") و وظایف حل شده با کمک آن مرتبط است:

توسعه مهارت های حرکتی خوب با کار با جزئیات کوچک طراحان ؛

مهارت های ریاضی و شمارش: حتی در کلاس رباتیک کودکان سطح انتخاب قطعات برای یک ربات ، شما باید با پرتوهای با طول مختلف مقابله کنید ، قطعات را در اندازه مقایسه کنید و در 10-15 حساب کنید

اولین تجربه برنامه نویسی؛

مهارت های طراحی ، آشنایی با اصول مکانیک و پیشرفته آموزش مهندسی  کار گروهی: یک ربات معمولاً توسط دو یا سه نفر ساخته می شود..

مهارت های ارائه: پس از اتمام پروژه ، باید در کلاس رباتیک کودکان مورد آن صحبت کنید.

هر یک از این وظایف به خودی خود منحصر به فرد نیستند و شما به راحتی می توانید ده فعالیت دیگر پیدا کنید که ایرانیان سایبر آن را حل کند ، اما به طور شگفت انگیزی رباتیک همه آنها را در خود ترکیب می کند. و همه اینها انجام می شود:

به روشی بازیگوشانه؛

با مطالب آموزشی قابل درک برای کودک (سازندگان لگو یا موارد مشابه).

می پرسید چرا قبلاً از رباتیک استفاده نشده است ، اگر اینقدر مفید و بی نظیر است؟ باز هم ، دلایل مختلفی وجود دارد.

اولاً ، آموزش و پرورش محافظه کارترین حوزه در همه زمینه ها است و هرگونه تغییر در اینجا بسیار کند است. ثانیاً ، امروزه فرصت های بیشتری هم از نظر انتخاب و خرید سازنده و هم از نظر روش و هم از نظر آموزش پرسنل وجود دارد.

 تقاضای نوظهور از والدین نقش خاصی در این روند ایفا کلاس رباتیک کودکان می کند. عامل دیگر - بیایید آن را آخرین مورد در لیست بنامیم - در برخی مناطق "فشار" وجود دارد ، هنگامی که مقامات آموزش و پرورش به مهد کودک ها توصیه می کنند کلاس های رباتیک را معرفی کنند.

به طور رسمی ، حضور طراحان رباتیک در محیط آموزشی موسسه آموزشی پیش دبستانی پرم از الزامات اداره آموزش پرم است. بنابراین ، در سطوح مختلف ، در همه باغهای پرم است. تنها سوال در زمینه اجراست ، -

پاول کرندل ، مدیر مرکز توسعه رباتیک پرم می گوید. "دامنه" در عمل گاهی به معنای خرید تجهیزات و ذخیره سازی آنها در دورترین اتاق است. زیرا "این یک چیز کامل تر خواهد بود ، اما به هر حال کسی نیست که بتواند کار کند."

به طور کلی ، روند کار دشوار و کند است ، وضعیت در مناطق بسیار متفاوت است. در مواردی که چنین کلاس هایی معرفی می شود ، بیشتر اوقات خدمات پولی است. در مناطق ، هزینه یک درس 150-300 روبل است.

اینگونه است که آنتونینا تسیتولینا ، رئیس کلاس رباتیک بچه ها انجمن شرکت های صنعت کلاس رباتیک کودکان تولیدات کودکان ، در مورد صنعت اظهار نظر می کند:

در کنگره آموزش پیش دبستانی ، بیش از نیمی از شرکت کنندگان از دیدن دوره پاول فرولوف در زمینه رباتیک برای کودکان پیش دبستانی (رئیس ROBBO و Scratchduino - ویراستار) صادقانه متعجب شدند. و آنها غمگین شدند - و چه کسی می تواند تدریس کند؟

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی