یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دانش آموزان دبیرستانی بین المللی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان و داخلی از زمینه های گوناگون به مدت چهار هفته در تالار Wurster همگرا می شوند تا معماری ، برنامه ریزی پایدار شهر و طراحی شهری را در استودیو ، سالن سخنرانی ، فروشگاه ساخت و در سایت های ویژه در سراسر منطقه خلیج کشف کنند.

 

به یک کالج جامعه کالیفرنیا رفته اید؟

مسیرهای ورود به دانشگاه های چهار ساله منبعی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای دانشجویان کالج جامعه کالیفرنیا است که قصد انتقال به دانشگاه برکلی یا دانشگاه چهار ساله دیگری را با دو عنصر اصلی دارند:

 

مشاوره از مشاوران مسیر UC Berkeley مستقیماً در دانشگاه کالج جامعه شما گذراندن دوره های تابستانی در   است. هر پنج برنامه دبیرستان تابستان تابستان دانشگاه بوستون به طور انحصاری از کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان طریق آموزش از راه دور در تابستان 2021 ارائه می شود. به منظور سلامتی و ایمنی شرکت کنندگان ، حضور حضوری در دسترس نیست. اینجا را کلیک کنید تا اطلاعات مربوط کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان به درخواست ما در برنامه های از راه دور دقیق و پاداش دهنده را کسب کنید.

 

برنامه های تابستانی BU را برای دانش آموزان دبیرستان ایرانیان سایبر تجربه کنید

آینده خود را روشن کنید - تابستان امسال در دانشگاه بوستون. پیشنهادات طولانی مدت BU در دوره پیش دانشگاهی Summer Term شامل انتخاب برنامه های یک ، دو ، سه و شش هفته ای است که در آن کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می توانید از راه دور از هرجای دنیا شرکت کنید. برنامه های ما برای دانش آموزان دبیرستان شما را برای موفقیت در دانشگاه آماده می کند. با انتخاب پنج برنامه هیجان انگیز و چالش برانگیز تابستانی قبل از دانشگاه ، می توانید اعتبار دانشگاهی کسب کنید ، یک موضوع جدید را کشف کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کنید ، تحقیقات پیشرفته ای را در آزمایشگاه های دانشگاه انجام دهید یا خود را در یادگیری مبتنی بر پروژه غرق کنید. تابستان زمانی عالی است که باید خود را به صورت آکادمیک تحت فشار قرار دهید در حالی که زندگی دانشگاهی را در این شرایط عادی تجربه می کنید ، دوستان جدید پیدا می کنید و مشغول انجام فعالیت های اجتماعی از راه دور هستید. ما از شما دعوت می کنیم که به سایر نوجوانان با انگیزه از 50 ایالت و کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کشور در برنامه های تابستانی ما برای دانش آموزان دبیرستان - مقدمه ای عالی برای زندگی دانشگاهی و دانشگاهیان - بپیوندید.

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی