یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

تأثیر آموزش رباتیک و کدگذاری بر مهارت های تفکر خلاق دانش آموزان پایه چهارم دبستان

آینده افراد به کودکان خلاق و محتوای آموزشی اصلی بستگی دارد که خلاقیت کودکان را امکان پذیر می کند. آثار اصلی و برتر کلاس رباتیک کودکان متعلق به جوامع ، آثاری است که توسط افرادی با تفکر خلاق خلق شده است.

 مهمترین مشکل آموزشی برای هر جامعه شناسایی زودهنگام کودکان با ویژگیهای خلاقانه و ایجاد و رشد تفکر خلاق در افراد است. در حالی کلاس رباتیک کودکان که برخی از کاربردها برای این در عصر ما وجود دارد ، تحقیقات در مورد این موضوع هنوز ادامه دارد.

 آموزش کدگذاری یکی از آنهاست. دانش آموزان برای اینکه یک مهندس یا دانشمند باشند نباید کدنویسی را یاد بگیرند ، آنها باید ضرورت کدگذاری را درک کنند و با همگامی با عصر تکنولوژی که در آن هستند ، تولید کنند. در این مطالعه ایرانیان سایبر ، تأثیرات رباتیک و آموزش کدگذاری بر مهارت های تفکر خلاق دانش آموزان کلاس 4 دبستان کلاس رباتیک کودکان بررسی شد.

 در این مطالعه از فرم های تفکر خلاق A و B مقیاس آزمون های تفکر خلاق Torrance استفاده شده است که دارای یک طرح نیمه آزمایشی با گروه کنترل پیش آزمون-پس آزمون است. فرم های A و B از نظر فرم خلاقیت کل کلامی ، نمرات خلاقیت کلاس رباتیک کودکان کل شکل و ابعاد فرعی این نمرات خلاقیت ارزیابی شدند. در گروههای آزمایشی و کنترل 15 دانشجو وجود داشت.

 در نتیجه تجزیه و تحلیل داده ها ، مشاهده شد که گروه آزمایش به طور کلی در گروه خلاقیت فرم شکل ، نمرات بالاتری نسبت به گروه شاهد کسب می کنند و بین نمرات آنها تفاوت معنی داری وجود دارد. مشخص شد که از نظر نمرات کل گروههای آزمایش و کنترل اختلاف معناداری در کل نمرات خلاقیت کلامی وجود ندارد ، اما آموزش رباتیک کودکان در کلاس رباتیک کودکان برخی از ابعاد فرعی تفاوت معنی داری وجود دارد.

 

  • ۰۰/۰۳/۲۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی