یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

Codecademy یک وب سایت جامع و برنامه نویسی کودکان اسکراچ کاربرپسند است که با تمرینات ساده کدهای اساسی را به کودکان می آموزد. پیگیری ماژول ها آسان است و کاربران می توانند قبل از تعهد مالی به سایت ، آنها را امتحان کنند.

هنگامی که به بخش حق بیمه سایت رسیدید ، می توانید پروژه های آماده نمونه کارها را از ابتدا بسازید ، برای همکاری در پروژه ها با سایر اعضای سایت کار کنید و به دوره های اختصاصی ، آزمونها و سایر محتوای تمرین دسترسی پیدا کنید.

 

7. Code.org

Code.org یک بنیاد غیرانتفاعی است و اظهار می دارد برنامه نویسی کودکان اسکراچ که "هر دانش آموز در هر مدرسه فرصت یادگیری علوم کامپیوتر را دارد".

 

اکثر دانشجویان Code.org دختران یا اقلیت های کم نماینده هستند ، که نشان می دهد آنها کارهای مهم را برای متنوع سازی آموزش STEM انجام می دهند. کلیه برنامه های درسی و نرم افزار موجود در وب سایت به صورت رایگان ارائه می شوند و تحت مجوز Creative Commons مجوز دارند.

 

برنامه های درسی براساس گروه های سنی تقسیم می شود. کودکان می توانند با استفاده از بلوک ، CSS ، HTML یا Javascript ، بازی های شخصی خود را بسازند یا برنامه های کاربردی بسازند. دوره برنامه نویسی کودکان اسکراچ اکسپرس خصوصاً برای دانشجویان مسن که تازه در علوم کامپیوتر تازه کار هستند اما مشکلی در خواندن و نوشتن ندارند بسیار مفید است.

 

بهترین لپ تاپ های دانشجویی را بررسی کنید

بازگشت به مدرسه 2020 مطمئناً متفاوت برنامه نویسی کودکان اسکراچ خواهد بود و ما در اینجا هستیم تا شما را در مورد آنچه شما نیاز دارید راهنمایی کنیم. خواه واقعاً به مدرسه برگردید یا از راه دور در کلاسهای آنلاین شرکت کنید ، ما در اینجا مجموعه ای از راهنماهای عمیق را برای دانش آموزان ، معلمان و والدین ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که شما از فن آوری و لوازم جانبی مناسب استفاده می کنید.

انیمیشن فوق یک نرم افزار ایرانیان سایبر مناسب برای کودکان برای یادگیری برنامه نویسی کودکان اسکراچ  برنامه نویسی را نشان می دهد - Scratch. ما چندین بلوک را به هم متصل کردیم ، برای شروع روی پرچم سبز کلیک کردیم و انیمیشن ساده و جالب "بچه گربه در حال راه رفتن" را درک کردیم.

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی سرگرم کننده است موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و تحقیق برنامه نویسی کودکان اسکراچ و توسعه GoogleJoint ، با هدف 8 تا 16 سال زبان برنامه نویسی سرگرم کننده کودکان ، که نحو برنامه نویسی خسته کننده را از بین می برد و از آن استفاده می کند گرافیکی و مدولار روش برنامه نویسی ایجاد برنامه ها است.

 

خراش شامل یک مرحله ، یک ناحیه کاراکتر ، یک قسمت پس زمینه و مهمترین ناحیه کد است. در منطقه کد ، در مجموع 10 ماژول اصلی عملکردی و بیش از 100 بلوک ساختاری کاربردی وجود برنامه نویسی کودکان اسکراچ دارد. این عناصر سازنده اساس یک برنامه کامل را تشکیل می دهند.

 

فقط بچه ها ماوس را بکشید ، بلوک های عملکردی برش ها را به ترتیب خاصی ، می توانید به راحتی برنامه را بسازید. برای شروع روی پرچم سبز کلیک کنید ، مرحله حرکت می کند.

اسکرچ ساده به نظر می رسد ، اما می تواند به عملکردهای غنی و جالب دست یابد. همزمان ، در Scratch ، کودکان می توانند تصاویر ، موسیقی و سایر مواد مورد علاقه خود را برای ایجاد داستان های برنامه نویسی کودکان اسکراچ تعاملی ، انیمیشن ها ، بازی ها و غیره اضافه کنند.

 

Scratch استفاده از چندرسانه ای مانند کارتون ، انیمیشن ، جلوه های صوتی و روش های برنامه نویسی کشیدن و رها کردن بصری را ادغام می کند. جالب و جالب است. با تخیل نامحدود می توانید انواع برنامه ها مانند بازی ها ، انیمیشن ها ، هنرهای تعاملی ، شبیه سازی های فیزیکی ، شبیه سازی های ریاضی و ... را بنویسید. در عین حال ، حاوی دانش اسکرچ غنی است و ایده های مدرن برنامه نویسی را منعکس می کند ، زمینه های مختلف برنامه نویسی ، ریاضیات ، فیزیک ، زبان و هنر را پوشش می دهد. پس از یادگیری سیستماتیک ، توانایی تفکر منطقی کودکان در کلاس های برنامه نویسی بسیار بیشتر از کودکان عادی در همان سن است. در واقع ، برنامه نویسی کودکان اسکراچ یک دوره "یادگیری یکبار ، بهره مندی از زندگی" است.

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی