یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

چرا یک فصل SLS را در مدرسه کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان خود شروع کنید؟

دانشجویان پیشرو دانشجویان ، همسالان خود را برای انتخاب سالم تحت تأثیر قرار می دهند. آنها توسط SLS آموزش دیده اند تا همسالان خود را درگیر انتخاب مثبت ، تعامل و آموزش دهند. مشاوران دانشکده از فصل "دانشجویان پیشرو دانشجویی" خود راهنمایی و پشتیبانی می کنند.

فعالیت های فصل شامل توسعه رهبری ، آگاهی از مصرف مواد مخدر و الکل ، مهارت های مقاومت ، ایمنی شخصی ، آموزش همسالان ، قلدری ، پیشگیری از خشونت ، آگاهی از خودکشی ، خدمات کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، استفاده از کمربند ایمنی ، رانندگی ایمن و آگاهی جامعه / محیط است.

الگوهای SLS دبیرستان آموزش دیده در "مهارت های مقاومت در برابر همسالان" به دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم آموزش می دهند که چگونه "نه" را در شرایط فشار همسالان بگویند. (از سال 1986 ، بیش از 260300 جوان مهارتهای مقاومت را از 16000 همسال SLS آموخته اند). سه درس تعاملی برای دانش آموزان دوره راهنمایی در مورد کلاس تابستانی ایرانیان سایبر برای کودکان و نوجوانان سوuse مصرف مواد ، قلدری و بهداشت توسط رهبران SLS دبیرستان ارائه شده است.

BBYO مهمترین جنبش تکثرگرای نوجوان یهودی است که آرزو دارد نوجوانان یهودی بیشتری را در تجارب معنادار یهودیان شرکت دهد. همانطور که در ارزشهای اصلی ما بیان شده است ، BBYO از نوجوانان یهودی با هر زمینه ، وابستگی فرقه ای ، جنسیت ، نژاد ، گرایش جنسی یا وضعیت اقتصادی - اقتصادی ، از جمله کسانی که دارای طیف وسیعی از کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان توانایی های فکری ، عاطفی و جسمی هستند ، استقبال می کند.

 

با شبکه ای از صدها فصل در سراسر آمریکای شمالی و در 56 کشور در سراسر جهان ، BBYO سالانه به نزدیک 70،000 نوجوان می رسد و به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین بستر جامعه یهودیان برای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ارائه تجربیات سرگرم کننده ، معنی دار و مقرون به صرفه است که ارتباط پایدار با مردم یهود.

 

درباره اقدامات ایمنی و بهداشتی BBYO COVID-19 بیشتر بدانید تعهد BBYO برای ساختن و تداوم عملکرد ضد نژادپرستی را بخوانید

بسیاری از خانواده های دارای فرزند کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان اوتیسم از تابستان می ترسند. طبق معمول ، تغییر در اوقات فراغت و تغییر در رفتار اوتیسم معمولاً حالات خانوادگی را شکل می دهد. اگرچه هر کودک مبتلا به اوتیسم متفاوت است ، اما هر یک از این فعالیت ها می تواند با نیازها ، تغییرات روزمره و مشکلات رفتاری کودکانی که دارای مشکلات عاطفی یا خواسته ای هستند سازگار باشد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان. حتی بهتر ، آنها می توانند با خواهر و برادر خود سرگرم شوند!

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی