یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

از چه چیزی شروع کنم ... من اصلاً برنامه نویسی را نمی فهمم

وقتی برنامه نویسی را آکادمی ایران اسکرچ می شنوم ، فکر می کنم بسیاری از مردم تصویری مبهم دارند که به نظر دشوار است.

از آنجا که چنین تصویری مقدم است ، دانستن اینکه از چه کاری شروع می شود دشوار است. این یکی از دلایل دشوار بودن برنامه نویسی است.

"به نظر می رسد ترکیبات پیچیده کلمات انگلیسی دردسرساز باشند"

"به نظر می رسد تخصص خاصی لازم است"

"من نمی دانم که در وهله اول چه کاری انجام می دهم"

وقتی برای اولین بار به کد یک آکادمی ایران اسکرچ برنامه نگاه می کنید ، باید تشخیص دهید که برداشت "ناشناخته" "طبیعی" است زیرا شما چیزی درباره آن نمی دانید.

این فقط در مورد برنامه نویسی نیست. به عنوان مثال ، اگر اولین تجربه شما باشد ، همان احساس را خواهید داشت.

مطمئن باشید برنامه آکادمی ایران اسکرچ نویسی ایرانیان سایبر تنها چیزی نیست که به خصوص دشوار است.

آگاهی قوی از ضعف در برنامه نویسی

آگاهی از ضعف باعث می شود زمینه احساس سختی شود. فکر می کنم دلیل این که احساس می کنم برنامه نویسی مشکل است به دلیل ضعف من است.

اگر کمی خودتان یاد بگیرید اما ناامید شوید ، اغلب این نوع ضعف را دارید.

افرادی که در ریاضیات مهارت ندارند معادلات را دشوار می دانند و افرادی که در خواندن جملات تبحر ندارند از شمردن کانجی بیزارند.

در مورد برنامه نویسی هم همین طور است و این تصور را ایجاد می کند که آگاهی آکادمی ایران اسکرچ از اینکه در این کار مهارت ندارید دشوار به نظر می رسد.

با این وجود ، اگر برنامه نویسی را به عنوان وسیله ای مانند "برای انجام کاری به معادلات ریاضی نیاز دارید" و "قادر خواهید بود برای خواندن داستان های جالب کانجی بخوانید" را یاد بگیرید ، ضعف شما به علاقه تغییر می کند.

زبان برنامه نویسی بسیار آموزشگاه ایران اسکرچ زیاد است

تعداد زیاد زبان های برنامه نویسی دلیل دیگری برای دشوار بودن برنامه نویسی آکادمی ایران اسکرچ است

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی