یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با استفاده از این پروژه ما قصد داریم دانش آموزان خود را از طریق حل چالش های یادگیری روزانه از طریق استفاده از رباتیک و برنامه نویسی

 ، اتصال کلاس رباتیک کودکان و پاسخگویی به خواسته های جدید آموزشی قرن ، در توسعه مهارت ها ، توانایی ها و شایستگی های کلیدی آغاز کنیم.

 

ما با روبات ها کار می کنیم تا اصول برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و بدون استفاده از رایانه به کودکان بیاموزیم. این روش مبتنی بر بازی است و فعالیتهای متنوع دانش آموزان کلاس رباتیک کودکان را قادر می سازد تا به طور مداوم از یادگیری خود انگیزه و اشتیاق داشته باشند.

 

برای این امر ، ما پویایی ، فعالیت ها ، فضاها و زمان های مختلف را در کلاس ترویج خواهیم کرد تا دانش آموزان ما بتوانند ایجاد ، ساخت و برنامه ریزی کنند.

 ما آنها را به زبانهای برنامه نویسی به روشی طبیعی و بازیگوشانه معرفی می کنیم ، و آنها را برای غلبه بر چالشهای روزمره پیشنهاد می دهیم و مفاهیم و مهارتهای شناختی را که تفکر را در حوزه های مختلف برنامه درسی نمایان می سازند ، عملی می کنیم.

 

یکی کلاس رباتیک کودکان از مبانی اساسی پروژه رباتیک ما ، کاوش در توسعه ایرانیان سایبر یادگیری تحقیق است. یادگیری با آزمون و خطا. برای این منظور ما به دانش آموزان خود اجازه می دهیم

 که عملکرد ربات ها را آزادانه بررسی کنند و اگر آنها اشتباه می کنند می توانند از اشتباهات خود یاد بگیرند که این یکی از بهترین درس های زندگی است.

ماکدو رباتیک و مقوا.

 

ایده این است که در کلاس های ما کودکان در مهد کودک می آموزند که سیستم های ساخت ربات خود را با مقوا بسازند. مقوا ماده عالی کلاس رباتیک کودکان برای ساخت خلاق است.

 

ما در روش آموزشی خود تمام جنبه هایی را که در آموزش کودکان تعیین کننده است در نظر گرفته ایم. معلمان ما نسبت به آنچه دانش آموزانشان می گویند ، احساس می کنند ، انتظار دارند ، می دانند ، حل می کنند ، کشف می کنند و برای رشد هوش خود توجه می کنند ، توجه دارند.

 

از طریق این روش ، ما سعی می کنیم دانش آموزان خود را کلاس رباتیک کودکان به درونی سازی مفاهیم اساسی برنامه نویسی رایانه برسانیم ، و در ذهن آنها آگاهی تکنولوژیکی ایجاد کنیم

که دانش رباتیک و برنامه نویسی را در اختیار آنها قرار دهد آموزش رباتیک کودکان ، بنابراین آموزش جامعی ارائه می دهیم که دانش آموزان ما را برای فردا آماده می کند.

  • ۰۰/۰۴/۱۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی