یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

. علاوه بر این ، یکی دیگر از مزایای آموزش و پرورش که درک اطلاعات اولیه فنی را فراهم می کند ، یادگیری دانش آموزان کلاس رباتیک کودکان برای ایجاد ارتباط بین رشته ای است.

 

تسلیم نشدن

آموزش کدگذاری رباتیک از یک فرایند یادگیری تدریجی تشکیل شده است. علاوه بر این ، فعالیت های عملی نیاز به تمرکز ، توجه و پشتکار دارد. دانش آموزان با آگاهی از نیاز به تلاش مداوم و تولید راه حل برای موفقیت در آموزش ، کار را بدون تسلیم یاد می گیرند.

 

کار گروهی

آموزش برنامه کلاس رباتیک کودکان نویسی رباتیک همچنین یک محیط یادگیری مشترک را فراهم می کند که کار گروهی را تشویق می کند. کار مشترک با دانش آموزان با مهارت های مختلف به جای کلاس های سنتی دانش آموزان را قادر می سازد تا از زمینه های مختلف دانش کسب کنند و مسیرهای مختلف یادگیری را کشف کنند ، در عین حال ارتباطات درون کلاس را افزایش می دهند.

درباره کلاس جهانی ...

کلاس جهانی با هدف ارائه آموزش مبتنی بر فناوری به کودکان و بزرگسالان از سنین پایین ، به آنها هم چشم انداز و هم دانش فنی برای تولید فناوری می دهد. کلاس جهانی که در ترکیه در زمینه کلاس رباتیک کودکان های اصلی خود قرار دارد ، با مهندسان و مربیان فارغ التحصیل خود از METU ، تجربیات و دانش به دست آمده در این زمینه را به آموزش تبدیل می کند.

 

با استفاده از محتوای آموزشی که به طور مداوم در پردیس Ümitköy آنکارا به روز می شود و توسعه می یابد ، فناوری از جوانی همچنان افرادی را به ارمغان می آورد که نه تنها می توانند مصرف کنند بلکه آن را هدایت کنند.

مدرسان ما که مهندس و معلم کامپیوتر هستند ؛ وی دارای تجربه کاری در زمینه نرم افزار و فناوری در شرکتهای برجسته ترکیه است. به این ترتیب کلاس رباتیک کودکان ، آنها علاوه بر دانش نظری ، رویکرد آموزش عملی در برنامه نویسی رایانه دارند.

 

ما با بیش از 40 موسسه آموزشی از کودکستان تا دبیرستان همکاری داریم. ما می خواهیم از همه ذینفعانی که مربیان کلاس جهانی ، برنامه های درسی و مواد آموزشی و آموزش فن آوری را به ما سپرده اند ، تشکر کنیم.

 

آموزش جهانی در کلاس فقط برای کودکان ما یک طرفه نیست. این طراحی به گونه ای طراحی شده است که آنها بتوانند با فعالیتهای آکادمیک ، هنری و جسمی ، آن را به طور کلی ارزیابی کنند. محتوای آموزشی ما با توجه به تئوری هوش های چندگانه ، همراه با مربیان مدوزا و کارشناسان رشد کودک ایجاد شده است.

"کلاس کدگذاری رباتیک" توسط آژانس توسعه آناتولی شرقی (DAKA) در چارچوب پروژه "جوجه کشی های نوآوری و توسعه اجتماعی" در مدرسه ابتدایی و متوسطه Mehmetçik در دهستان کلاس رباتیک کودکان  Dilekli دهستان  Yüksekova افتتاح شد.

  • ۰۰/۰۴/۲۰
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی