یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

آموزش رباتیک نه تنها از علوم کامپیوتر بلکه از زمینه هایی مانند علوم ، ریاضیات و مهندسی نیز تأمین می شود. رباتیک همچنین به کلاس رباتیک کودکان عنوان مبنایی در آموزش STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات) مورد استفاده قرار می گیرد که در سیستم آموزش بسیاری از کشورها است و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

 

هنگام طراحی یا استفاده از ربات ، ما باید مانند یک مهندس با هر جزئیات فنی کنار بیاییم ، محاسبات ریاضی را به خوبی انجام دهیم و آن را با توجه به اطلاعات آموزش علوم مانند جهت ، دما ، نیروی گرانش ، شتاب ، برق ، متناسب با نوع آن کد کنیم. پروژه در واقع ، ما باید با توسعه جنبه طراحی ، از علم و هنر کلاس رباتیک کودکان استفاده کنیم ، به طور خلاصه ، ما باید بین رشته ای کار کنیم.

 

یادگیری کد نویسی همچنین به معنای یادگیری در مورد زندگی ، استفاده از اطلاعات در زمینه های مختلف با ترکیب آنها و نگاه کردن به رویدادها و مشکلات از دیدگاه های مختلف است.

سپتامبر گذشته ، ما به شما گفتیم که Twin ، که یک ابتکار رباتیک و کدگذاری داخلی برای کودکان است ، 2 میلیون TL سرمایه گذاری دریافت کرده است. با توجه به اطلاعات مشترک Twin ، یک ابتکار فناوری آموزشی که توسط فارغ التحصیلان YGA تاسیس کلاس رباتیک کودکان شده است ،

 

 این طرح ایرانیان سایبر در سال 2019 به 200 هزار کودک رسید. فرصتی برای ورود کودکان به دنیای سرگرم کننده رباتیک ، برنامه نویسی و هنر ، Twin ماژول های الکترونیکی سازگار با LEGO و همراه با آهن ربا را توسعه می دهد.

 

Twin پس از ورود به سال 2020 با 20 کانال فروش در 4 کشور مختلف ، فروشگاه های خرده فروشی نسل جدید مانند آمازون کلاس رباتیک کودکان در اروپا ، b8ta در ایالات متحده و Sharaf DG در دبی را به کانال های فروش خود اضافه کرد.

 هدف اصلی از طرح Twin این است که 2 میلیون کودک در عرض 3 سال عاشق فناوری ها و علوم رباتیک باشند. بیایید اضافه کنیم که تیم Twin ماه گذشته Twing ، یک برنامه تلفن همراه رایگان را که برای کودکان برای کشف محتوای علمی با بازی و آزمایش طراحی شده است ، راه اندازی کرد.

 

برنامه Twing به کودکان یک محیط کلاس درس و جامعه دیجیتالی را ارائه می دهد که در آن آنها می توانند آزمایش های علمی خود را به اشتراک بگذارند و با هم یاد بگیرند.

 کودکان در مورد مراحل ساخت پروژه ها اطلاعات کسب می کنند و می توانند با الهام از پروژه ها و آزمایشات دوستانشان ، اختراعات خود را به اشتراک بگذارند.

Twin ، که کلاس رباتیک کودکان در نمایشگاه بت ، یکی از مهمترین آموزش رباتیک کودکان نمایشگاههای فناوری آموزشی جهان که در لندن برگزار شد ، توجه زیادی را به خود جلب کرد

  • ۰۰/۰۴/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی