و گاهی اوقات عوامل غیرقابل پیش بینی تأثیرگذار بر یادگیری را زنده می کند. از این نظر ، تأثیر گروه بر انگیزش فردی عاملی آموزش کامپیوتر کودکان را تشکیل می دهد که هنوز به طور کامل ارزیابی نشده است
و این عامل منفی به سمت استفاده از چندرسانه ای است. مطالعاتی که ما با نمونه کوچکی از دانشجویان انجام دادیم فرضیه قبلی را تأیید کرد
، با این وجود استفاده از یک شبکه محلی و ترکیب مناسب هر یک از زیر گروه های دانشجویی در هر رایانه می تواند به حل این مشکل کمک کند.
هفتم نتیجه گیری
استفاده آموزش کامپیوتر کودکان از رایانه و به ویژه از چندرسانه ای و هایپر مدیا در فرایند یادگیری آموزش کامپیوتر کودکان ، ابزار سمعی و بصری موجود در اختیار مربی را غنی می کند
، در حالی که گنجاندن ابزارهای هوشمند مانند SE ، با تأثیر بر مرور مطالب در طی فرایند یادگیری ، برای انجام و شخصی سازی بیشتر فرآیند گفته شده
، سرعت آن توسط خود کاربر داده خواهد شد. زمان آماده سازی محصولات به همان نسبت رشد می کنند که با گنجاندن رسانه های دیداری و شنیداری جذاب و قدرتمندتر غنی می شوند و در عین ایرانیان سایبر حال مستلزم تهیه اسکریپت حرفه ای تر هستند.
این مطالعات و آزمایشات آنها در عمل مزایای این ابزار شتاب دهنده را در روند آموزش کامپیوتر کودکان یادگیری تأیید می کند و به تصمیم گیری کمک می کند
، و معایب آن به ندرت در انتشار ناکافی تجهیزات لازم ارائه نمی شود. یک تجربه بسیار مثبت ادغام فراگیران یا کاربران آینده در روند کار بود
توسعه سیستم ، هم در جنبه های برنامه نویسی و هم در مطالب و برنامه های درسی مورد استفاده. این ابزارها ابزاری قدرتمند را برای کمک به روند تدریس تشکیل می دهند که باید متناسب با مشخصات گروهی از کاربرانی که به آنها خطاب می شود ، استفاده شود.
شکل 1. مراحل آموزش شنوایی.
آموزش این مهارت ها می تواند به روال تبدیل شود. با این حال ، با گنجاندن جنبه های عاطفی و احساسی که در رفتارهای انسانی اساسی آموزش کامپیوتر کودکان است
[7] ، می توان انگیزه کودک را افزایش داد ، علاقه او را به کار افزایش داد و در نتیجه کودک این مهارت ها را به روش معناداری بیشتری فرا گرفت. افلاطون (428-348 قبل از میلاد) اظهار داشت آموزش رایانه کودکان که اتحاد عواطف با یادگیری ایده جدیدی نیست.
- ۰۰/۰۴/۲۹