یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

پایتون سریع ترین زبان برنامه نویسی در جهان است و به طور مداوم در میان سه زبان برنامه نویسی محبوب در رتبه بندی های مختلف آموزش برنامه نویسی نوجوانان قرار دارد

 (به عنوان مثال ، مقام سوم در شاخص TIOBE و عنوان زبان برنامه نویسی 2020 در همان رتبه بندی). توسط توسعه دهندگان شرکت های معروف مانند Google ، Microsoft و Netflix استفاده می شود.

 

دوره برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان از 4 ماژول تشکیل شده است که هر یک به بخشهای اصلی کاربرد زبان برنامه نویسی در توسعه واقعی اختصاص یافته است.

 ماژول اول اصلی است: اصول برنامه نویسی را به طور آموزش برنامه نویسی نوجوانان کلی ، یعنی استفاده از ساختارهای کنترل ، توابع ، ماژول ها و ... مطالعه می کند.

 در پایان ماژول اول ، دانش آموزان با استفاده ایرانیان سایبر از ماژول PyGame به طور مستقل آنالوگ بازی معروف "مار" را ایجاد می کنند.

 

ماژول آموزش برنامه نویسی نوجوانان دوم به بازی با استفاده از زبان برنامه نویسی Python اختصاص دارد. این قسمت از دوره ما دانش آموزان را با برنامه نویسی شی گرا

، مدیریت استثناها و تکنیک های پیچیده تر طراحی GUI آشنا می کند. در پایان این دوره ، دانش آموزان سه بازی محبوب "2048" ، "Tetris" و "BattleCity" را ایجاد می کنند.

 

ماژول سوم کاملاً به توسعه وب اختصاص دارد. در طول دوره ، دانش آموزان یک آموزش برنامه نویسی نوجوانان سایت نمونه مقطعی با قابلیت های گسترده ایجاد می کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان این توسعه  از چارچوب جنگو شناخته شده و همچنین فناوری های HTML و CSS استفاد آموزش برنامه نویسی نوجوانان ه خواهد کرد.

  • ۰۰/۰۴/۳۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی