یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با استفاده از این آموزش ، کودکان ابتدا با سیستم عامل Microsoft Windows XP آشنا می شوند ، آنها به اطلاعات سخت افزاری مانند عملیات پوشه و پرونده ،آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان  تنظیمات صفحه کنترل و پشتیبان گیری از سیستم ، تنظیمات امنیتی رایانه و اینترنت دسترسی خواهند داشت. راه حل ها

 

آنها با سیستم عامل icrosoft Windows XP آشنا می شوند و نحوه کار آن را می فهمند.

آنها قادر خواهند بود از رایانه های شخصی خود با ایمنی و شناخت بیشتری استفاده کنند.

آنها یاد خواهند گرفت که با مداخلات کوچک ، از کامپیوتر به طور کارآمدتری استفاده کنند.

 

کودکان آموزش مقدماتی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان طراحی وب را از طریق کلمه pad یاد می گیرند ، که به ساده ترین زبان به آنها می گوید. به این ترتیب ، کودکان کدهای وب اصلی را تشخیص می دهند و ابتدایی ترین و ساده ترین منطق کد را درک می کنند. آنها می آموزند که چگونه یک صفحه وب آموزش برنامه نویسی به کودکان ساده تهیه کنند و تصاویر ، متن ، صدا و فیلم را به آن اضافه کنند. ایرانیان سایبر آنها برای ایجاد صفحات شخصی خود به دانش دسترسی خواهند داشت.

 

کودکان نحوه کارکرد اینترنت آموزش برنامه نویسی به کودکان و صفحات وب را خواهند فهمید وآموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان دانش قابل قبولی در مورد آن خواهند داشت.

آنها کد اصلی سیستم های HTML را که صفحات وب را تشکیل می دهند ، تشخیص می دهند.

شما می توانید صدا ، متن ، تصاویر ،  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان فیلم ها را به صفحه وب اضافه کنید و صفحه وب خود را طراحی کنید.

 

آماده سازی ارائه با Word Excel (30 ساعت)

 

برنامه های Microsoft Word ، Presentation Preparation Program ، PowerPoint و Excel با توضیحات و نقاشی های دقیق برای کودکان ، با مثالهای فراوان و برنامه های گام به گام ، توضیح داده شده اند. با استفاده از برنامه های Microsoft Word ، PowerPoint و Excel ، آنها می توانند تمام تکالیف خود را با استفاده از  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان اینترنت آماده کنند. توسعه درک با مفاهیم ریاضی مانند ستون ردیف ، آموزش برنامه نویسی به نوجوانان محاسبات صدک ارائه خواهد شد.

 

آنها قادر خواهند بود تکالیف خود را به بهترین روش تهیه کنند

آنها وقت کمتری را برای آماده سازی پروژه های دوره ای که می توانند فعال تر با Word کار کنند صرف خواهند کرد.

آنها می توانند با آموزش برنامه نویسی به نوجوانان یادگیری تمام ترفندهای تهیه یک ارائه بهترین پروژه ها را تهیه کنند.

 

برنامه نویسی مقدماتی کوچک با مایکروسافت (30 ساعت)

 

این یک محیط برنامه نویسی است که در آن دانش آموزان آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان  می توانند با نوشتن کد مستقیم و استفاده از کتابخانه های کلاس آماده ، مانند در زبان های برنامه نویسی پیشرفته مانند Microsoft Small Basic ، C # ، Java ، Visual Basic ، اساسی ترین مفاهیمی را که فرآیندهای توسعه نرم افزار را تشکیل می دهند ،آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سمنان بیاموزند. .خالص. MS Small Basic که در آن می توان از اساسی ترین م componentsلفه ها مانند حلقه ، متغیر شرط ، داده ، رابط گرافیکی و ویژگی مورد استفاده در تمام نرم افزارهای رایانه های شما استفاده کرد ،آموزش برنامه نویسی به  کودکان ونوجوانان به گروه سنی 9 تا 16 سال کمک می کند تا گامی سالم به سوی تبدیل شدن به یک توسعه دهنده حرفه ای نرم افزار.

  • ۰۰/۰۵/۰۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی