یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

این واقعیت که همه کودکان بین 7 تا 16 سال استفاده از زیرساخت های سیستم های فن آوری را یاد می گیرند ، در آینده آنها را قادر می سازد سریعتر این فن آوری ها را بیاموزند و می توانند به مراحل تولید این نرم افزارها برسند.

 

متخصص شغلی JUNIOR قصد داردآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم تا کودکان ما را آموزش دهد تا با فرآیندهایی که خلاقیت آنها را بدون داشتن تنها فن آوری های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم آماده توسعه می دهد ، بیاموزند و استیو جابز آینده را که این فن آوری ها را تولید می کند ، پرورش دهند.

 

در حالی که تمام آموزشها با توضیحات و نقاشیهای دقیق برای کودکان توضیح داده شده است ،  ایرانیان سایبر اما با مثالهای فراوان و کاربردهای گام به گام غنی شده است. کودکانی که کامپیوتر را در سنین پایین یاد می گیرندآموزش برنامه نویسی به نوجوانان می توانند به سرعت زمینه های مکانی - مکانی و هوش منطقی - ریاضی خود را توسعه دهند.

 

طراحی گرافیک پایه با PhotoShop (30 ساعت)

 

کودکان با یادگیری استفاده از آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم  رابط های برنامه فتوشاپ با ساده ترین روش ها ، یک دیدگاه زیبایی شناختی پیدا می کنند و در سنین پایین می توانند اطلاعاتی در مورد حرفه هایی که می توانند در آینده داشته باشند داشته باشند. آنها می توانند آلبوم ها و پوسترهای خود را با روش هایی که آموخته اند آماده کنند. آنها تکنیک های اساسی طراحی را با Corel Draw فرا می گیرند و آموزش برنامه نویسی به نوجوانان بنابراین می توانندآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم  نقاشی های زیبا تری ایجاد کنند.

 

"نوشتن یک برنامه کامپیوتری ذهن فرد را بهبود می بخشد ، آن را سالم می کند.

آموزش برنامه نویسی به کودکان  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم به شما کمک می کند تا فکر کنید ،آموزش برنامه نویسی به نوجوانان در همه شاخه های زندگی موثر خواهد بود

این امکان ایجاد یک سیستم تفکر را فراهم می کند. "

 

Junior Careerist چیست؟

 

Careerist Junior با هدف یادگیری زیرساخت ها ، اصول کار و کاربرد این فن آوری آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم های نرم افزاری در سنین پایین ، از کودکان ما در مصرف اینترنت و نرم افزارهای آماده جلوگیری می کند و از خلاقیت آنها استفاده می کند.

اشکال مورد نظر آموزش برنامه نویسی به کودکان را در محیط رابط گرافیکی ترسیم می کند.

یک فرهنگ آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان درقم برنامه موثر شکل می گیرد.

آنها یک دیدگاه زیبایی شناختی پیدا می کنند.

آنها برای تهیه پوسترها و جلد کتاب های خود به سطح بالایی می رسند.

آنها می توانند با فتوشاپ ویرایش عکس انجام دهند.

  • ۰۰/۰۵/۰۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی