یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

وقتی مربیان و برنامه نویسان مزایا و فرصت هایی را که برنامه نویسی برای کودکان فراهم می کند توضیح می دهند ، فراتر از این ملاحظه می شوند که در آینده می توانند به برنامه نویسان خوبی تبدیل شوند. میچ رزنیک ، یکی از توسعه دهندگان Scratch (نرم افزار مرجع برنامه نویسی تصویری ، متولد سال 2006 در آزمایشگاه رسانه در MIT در بوستون) با آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  اعتقاد فراوان توضیح می دهد که کودکان باید بیاموزند از طریق فن آوری های دیجیتال خلق کنند و فقط با آنها تعامل نداشته باشند. در اینجا نحوه نشان دادن او از کار خود در کنفرانس TED 2012 بیایید به کودکان بیاموزیم که کد نویسی کنند ، و توضیح دهد که چگونه کودکان می توانند با استفاده از یک زبان جدید و قدرتمند قهرمان شخصیت های یک روند خلاق شوند. و در نتیجه در آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  عزت نفس فرد رشد می کند

 

اما این فقط مسئله زبانهای جدید و خلاقیت نیست. همانطور که باربارا لورا آلایمو ، مربی ، و بنیانگذار Coderdojo Milan توضیح می دهد ، در مرکز فعالیت های آموزشی جنبش نه تنها کدگذاری ، بلکه توسعه مهارت های گوش دادن ، احترام و همکاری بین همسالان وجود دارد.

 

"دو پیام وجود دارد که مربیان سالنهای کدینگ ما به دانش  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  آموزان کوچک می رسانند - او توضیح می دهد - اولین سوال از سه بپرس سپس از من س askال کن! این است: اگر نمی توانید یک کاری انجام دهید ، از همسایگان خود بخواهید ، کودکان را تشویق کنید تا به یکدیگر کمک کنند. مورد دوم این است که یک Coderdojo قابل کپی است! ، زیرا هیچ رقابتی بین کسانی که در یک کلاس کدگذاری شرکت می کنند وجود ندارد ، برعکس آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز ، شما می توانید بلند شوید و از آنچه دیگران انجام می دهند نشانه بگیرید. به هر حال ، برنامه ای که ما از آن استفاده می کنیم ، Scratch ، منبع باز است و پروژه هایی که کودکان در گالری آنلاین منتشر می کنند باز است ، بنابراین می توان آنها را اصلاح و بهینه کرد. بچه ها از همکاری خوشحال می شوند و آن را بسیار سرگرم کننده می دانند. هدف این نیست که به "زیباترین" پروژه پاداش دهید ، بلکه یادگیری استفاده از نوع خاصی از تفکر و مهارتهای اجتماعی خاص است ".

 

با کمک تلاش هایی که در برنامه های توسعه مدارس ما وجود دارد ، مدیران ، آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  پیش دبستانی ها و مدارس می توانند فعالیت های آموزشی و آموزشی را توسعه دهند. این تلاش ها به ایجاد شرایط برای رشد و یادگیری کودکان و همچنین نتایج دانش برای دانش آموزان کمک می کند.

 

مهارت کافی در تفکر در کد و برنامه نویسی در مورد پرانتز مربع ، تاب خوردگی ، نحو یا کد اصلاً کم است. برنامه نویسی بلوکی که در Scratch استفاده شده است بسیار طولانی است.

به زودی تعطیلات تابستانی خواهد بود ، اما هنگامی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  که مدرسه دوباره شروع می شود ، معلمان و دانش آموزان به یک مدرسه ابتدایی تا حدی جدید باز می گردند. این زمانی است که تغییرات جدید در برنامه درسی در مورد صلاحیت دیجیتال شروع به کار می کند. از جمله ، همه دانش آموزان باید برنامه نویسی را بیاموزند ، که در دنیای مدرسه بسیار مورد بحث قرار گرفته است. چگونه باید پیش برویم ، کدام معلمان باید قادر به آموزش برنامه نویسی باشند ،آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  اگر خود قادر به برنامه نویسی نیستند؟ آیا آنها باید از پایتون ، جاوا اسکریپت یا هر زبان برنامه نویسی دیگری استفاده کنند؟

 

برای کمک به همه مربیان کشور ، ما در بنیاد اینترنت درسهای دیجیتال را شروع کردیم ، یک وب سرویس پر از مطالب رایگان درسی که با برنامه درسی جدید ارتباط دارد. ایده این است که همه معلمان ، در iranian cyber  همه سطوح ، قادر به یافتن دروس برای تکمیل کلاس های خود خواهند بود تا بتوانند پاییز امسال مستقیماً با مهارت دیجیتالی شروع کنند.

 

مهمترین اینکه بتوانید به برنامه نویسی فکر کنید

من خودم با بخشی از این معما نشسته ام - شش درس مهارت دیجیتال و برنامه نویسی برای رشته های ریاضی و فناوری دبیرستان که قبل از تعطیلات تابستان منتشر خواهد شد. و در حین کار برای تولید این دروس است آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  که من خیلی فکر کردم که برنامه نویسی چیست ، اما مهمتر از همه اینکه برنامه نویسی برای دانش آموزانی که در حال حاضر در دبیرستان هستند ، چه خواهد بود.

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی