یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برای بین المللی کردن کد، من به کاربران درمان باید رشته متن در یک سرب در راه هستند. تمام رشته های متن باید قابل چاپ با یک فراخوانی تابع خاص است. این علائم رشته تابع خاص برای آموزش پایتون برای کودکان چیزی است که ترجمه نیاز دارد. هنگامی که رشته ها عضو مشخص شده اند، آواز خواندن ابزار i18n به اسکن کد خود را به یک لیست کارشناسی ارشد از همه چیز. با لیست کارشناسی ارشد در صورت عدم موفقیت، آواز خواندن مترجمان تولید یک لیست از رشته های ترجمه شده برای اسب مورد نظر زبان. رشته ترجمه شده به کد پایتون اضافه شده و آن را به یک عضو همراه تا خوب به محصول نهایی ترجمه است. شما ممکن آموزش پایتون برای کودکان است بخواهید برای تست که از.

 

که بسیاری از مسائل است، من توضیح اما اسب processes.we بخشی از آن را در جزئیات. برای این منظور از این راهنما، عضو مثال من کد خواهد handroll به بسته مراجعه کنید. اگر این کد پایتون است، handroll با نام سطح بالا بسته پایتون خود را جایگزین.

 

 

علامت گذاری رشته

تابع خاص است که من در به نظر می رسد نمای کلی مانند _ ( 'Hello World را) ذکر شده است. این تابع از ماژول گتکس می آید. استفاده از گتکس پایتون گنو برای این ترجمه اجازه می دهد در آموزش پایتون برای کودکان handroll کد که ایجاد تابع نگاه _ در handroll / i18n.py.

 

این کمی باعث می شود یک تکه از شی کد TM راهنمای استفاده از یک منطقه از منبع رشته های ترجمه شده. محلی خود را راهنمای وجود کند نشده است، اما از آن است که در آن برنامه خود را برای ترجمه در زمان iranian cyber  اجرا است. از شی ترجمه، من ساخته شده _ نام مستعار برای translate.gettext. این تاکید ویژه ویژه، با این حال، آن را به نام این تابع متعارف که پایتون است که توسط جامعه استفاده می شود.

 

من امیدوارم که حال حاضر در اینجا کافی برای  آموزش پایتون برای کودکان درک آنچه خواهد در زمان اجرا اتفاق می افتد وجود دارد. ایده این است که مهم '' Hello World را مانند یک کلید عمل می کند. هنگامی که اجرا کد، که "کلید" خواهد شد به نگاه در داده محلی استفاده می شود به ترجمه تطبیق پیدا بازگشت ارزش _ رشته ترجمه خواهد بود که اصلی یا ترجمه گم شده است اگر.

 

_ و رشته فرمت

یکی که شما غرابت اگر شما خواهد شد برای رشته آموزش پایتون برای بچه ها خود روبرو می شوند به سرعت استفاده از یک فرمت _ که در آن برای بستن پرانتز. در اینجا یک مثال آن را به روشن است.

 

  • ۰۰/۰۵/۱۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی