یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اما چگونه می توان قبل از رفتن بچه ها به مدرسه آموزش برنامه نویسی کودکان  و بنابراین حتی قبل از شروع به خواندن و نوشتن ، کدگذاری و تفکر محاسباتی را کدنویسی برای کودکان آموزش داد؟

 

کدگذاری: به چه معناست؟

آیا من همه اینها را زیاد مسلم کردم؟ متاسفم!

بیایید با سوالی شروع کنیم که مطمئناً از خود خواهید پرسید: برنامه نویسی کودکان   کدگذاری به چه معناست؟ کدگذاری به معنای برنامه نویسی ("برنامه نویسی رایانه") است اما نه به معنای گسترده تر (ایستادن در مقابل رایانه شخصی و نوشتن دستورالعمل برای اکثر افراد نامفهوم)

 

در ابتدایی ترین سطح ، کدگذاری نحوه ارتباط ما  برنامه نویسی کودکان  با رایانه و آنچه که برای ایجاد و اجرای وب سایت ها ، برنامه ها ، بازی های ویدیویی و سایر موارد استفاده می کنیم ، است. یادگیری برنامه مانند یادگیری صحبت کردن و نوشتن به یک زبان خاص است. زبان کامپیوتر

در عمل به معنای نوشتن دستورالعملهایی است که به برنامه نویسی کودکان   یک شی object اجازه می دهد کارهای خاصی را انجام دهد ، عملکرد خود را انجام دهد یا به یک هدف برسد.

 

دانستن کدگذاری ، به معنای "برنامه نویسی" نیست بلکه  ایرانیان سایبر یادگیری سازماندهی ایده ها ، توسعه تفکر منطقی و انتقادی و مهارت حل مسئله است.

 

من همچنین خبرهای خوبی به شما می دهم: تا سال 2022 ، برنامه نویسی در مدرسه در مهد کودک ها و مدارس برنامه نویسی کودکان   ابتدایی اجباری می شود (Motion n. 1-00117 از 12 مارس 2019 ، "ابتکاری برای توسعه آموزش فن آوری و دیجیتال در مدارس").

 

با دانش از کد ، دانش آموزان دنیای اطراف خود را بهتر درک می کنند.

دانش برنامه نویسی می تواند نحوه تعامل ما با فن آوری هایی را که روزانه استفاده می کنیم (و امری مسلم است) تغییر دهد.

کدگذاری سرگرم کننده است  برنامه نویسی کودکان  زیرا فعالیتی فوق العاده خلاقانه نیز محسوب می شود. اگر می دانید چگونه کدگذاری کنید ، می توانید برنامه ها ، بازی ها ، وب سایت ها و موارد دیگر را توسعه دهید!

برای بسیاری از توسعه دهندگان ، بخشی از جذابیت کد ، چالش و پاداش دیدن کد زنده شدن آنها پس از یک جلسه رفع اشکال خوب است. گول نخورید - با دستورالعمل های درست ، شروع کدگذاری می تواند سرگرم کننده و آسان باشد.

 

وقتی زبان را یاد می گیرید ، از آن برای بیان خود استفاده می کنید. کد نیز همین است.

کدگذاری به کودکان این امکان را می دهد "برنامه نویسی کودکان"  تا نه تنها از رسانه ها و فناوری های دیجیتال "استفاده" کنند ، بلکه همچنین می توانند آنها را ایجاد کنند.

 

به جای اینکه فقط یک بازی ویدیویی انجام دهند یا از یک برنامه استفاده کنند ، برنامه نویسی کودکان   آنها می توانند بازی ویدیویی خود را بسازند.

 

کدگذاری عیب یابی را بهبود می بخشد

  • ۰۰/۰۵/۲۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی