یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک مدلساز سه بعدی ، شما بیشتر وقت خود را صرف کار بر روی پروژه هایی می کنید که برای ظاهر شدن اشیاء به صورت سه بعدی به مهارت های کامپیوتری نیاز دارند. کار برای بچه 14 ساله  این نوع فناوری در بسیاری از زمینه های مختلف مانند بازی های ویدئویی ، وب سایت ها ، تبلیغات ، علم ، معماران ، مهندسان و موارد دیگر استفاده می شود. اساساً ، هر نوع شی یا مدل سه بعدی که در هر ظرفیتی می بینید ، به طریقی توسط یک مدلساز سه بعدی کار شده است. شما زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر با استفاده از محصولات نرم افزاری مختلف صرف خواهید کرد تا این امر محقق شود. اگر از این مسیر بروید داشتن پیشینه هنری مفید است زیرا قبل از ایجاد خلاقیت خود کار برای بچه 14 ساله  در رایانه ، باید آنها را تجسم کنید.

 

 

حقوق یک مدلساز سه بعدی نوجوان چقدر است؟

به عنوان یک مدل ساز سه بعدی که به تازگی شروع به کار کرده است ، می توانید انتظار داشته باشید که بین 10 تا 15 دلار در ساعت درآمد داشته باشید. هرچند بزرگترین مشکل این نوع کار این است که ممکن است برای پیدا کردن کار مشکلی داشته باشید. دلیلش این است که معمولاً مدارس راهنمایی و دبیرستان این نوع برنامه ها را در برنامه درسی خود ندارند و احتمالاً برای یافتن کار به تماس های صنعتی نیاز خواهید داشت. اگر از همین حالا شروع کنید و به آن پایبند باشید ، پس از فارغ کار برای بچه 14 ساله  التحصیلی از دانشکده در این زمینه ، به احتمال زیاد بیش از 100000 دلار در سال درآمد خواهید داشت.

 

 

چگونه می توانم به عنوان یک مدلساز 3D نوجوان شروع کنم؟

قبل از تلاش برای تبدیل شدن به یک مدلساز سه بعدی نوجوان ، مطمئن شوید که با والدین خود صحبت می کنید. آنها کاملاً باید از برنامه های شما مطلع باشند و احتمالاً می توانند در تلاش های شما به شما کمک کنند.

قبل از شروع ، باید تعیین کنید که از چه نرم افزارهای مدل سازی ایرانیان سایبر  سه بعدی می خواهید استفاده کنید. اکثر متخصصان از 3D Studio Max ، Cinema 4D و Maya استفاده می کنند. هزینه های این برنامه ها بسیار گران است (ماهی 300 دلار) اما خبر خوب این است که شرکتی که این نرم افزار را ایجاد کرده است در سه سال اول به عنوان دانشجو به آن کار برای بچه 14 ساله  دسترسی رایگان می دهد. با کلیک کردن اینجا می توانید این معامله را به دست آورید. از آنچه دیدیم ،  غیر معمول نیست که مدارس راهنمایی و/یا دبیرستان نیز این برنامه ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

اکنون که به نرم افزار 3D Studio Max دسترسی پیدا کرده اید ، به آموزش مناسب نیاز دارید. اگر در مقطع راهنمایی یا دبیرستان هستید بهتر است ببینید آیا دوره ای وجود دارد که با این نرم افزار آموزش ببیند. اما فراتر از آن ، آموزش های بیشتری در دسترس است. شما می توانید به روشهای مختلف آموزش بیشتری ببینید ، اما توصیه می کنیم به Lynda.com بپیوندید. آنها یک دوره آزمایشی 10 روزه رایگان ارائه می دهند و قبل از شروع باید اجازه پدر و مادر خود را دریافت کنید.

پس از پیوستن به Lynda.com ، توصیه می کنیم برای شروع دوره 3ds Max 2019 Essential Training by Aaron F. Ross را مشاهده کنید. در این دوره ، شما با 3D Studio Max آشنا خواهید شد و می توانید با دوره های دیگر یا از طریق YouTube اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ما پیشنهاد می کنیم  کار برای بچه 14 ساله در این زمان هفته ها ، اگر نه ماه ها ، با نرم افزار بازی کنید. سعی کنید آموزش های YouTube و دوره های دیگر را تماشا کنید تا بفهمید نرم افزار قادر به انجام چه کاری است.

وقتی خودتان را آموزش دادید ، وقت آن است که به دنبال کار پاره وقت باشید. این امر بسیار دشوار خواهد بود زیرا متخصصان مدل سازی سه بعدی معمولاً در شرکت های خاصی کار می کنند ، بنابراین یافتن کار مستقل می تواند یک چالش باشد. اگر دوره هایی را در مدرسه گذرانده اید که چنین چیزهایی را آموزش می دهند ، ایده خوبی است که با معلم صحبت کنید و ببینید آیا آنها می توانند کار برای بچه 14 ساله  به هر نحوی در ارتباط با صنعت کمک کنند. اگر این یک گزینه نیست ، می توانید از Upwork.com برای یافتن شغل نیز استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی