یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

من 14 ساله هستم

 

در حقیقت ، برنامه های Android به یکی از من 14 ساله هستم  زبان های زیر نیاز دارند:

 

1- زبان جاوا با محیط توسعه Android Studio

 

2- C# با محیط Xamarin

 

3- زبان کوتلین با محیط توسعه اندروید استودیو

 

اما برای یک کودک 14 ساله ، من به شما توصیه می کنم که ابتدا اصول برنامه نویسی را به او بیاموزید و منطق برنامه ای را از طریق زبانی مانند پایتون بدست آورید زیرا یادگیری آن  من 14 ساله هستم برای مبتدیان آسان است و همچنین یک زبان سبک است که برای استفاده از آن نیازی به ویژگی های بزرگ دستگاه نیست. (زبان پایتون همچنین در پروژه های بزرگ و توسط بزرگترین شرکت های فناوری مانند Google ، YouTube ، Instagram ، NASA و پلت فرم Netflix استفاده می شود).

 

و پس از یادگیری منطق برنامه نویسی و اصول برنامه نویسی ، می توانید یکی از زمینه هایی را که قبلاً ذکر شد ، بیاموزید  من 14 ساله هستم و برای هر یک از آنها باید پایگاه های داده ای مانند MySql یا SQL Server را مطالعه کنید.

 

در مورد منابع آموزشی ، بسیاری از پلتفرم های آموزشی آنلاین مانند پلت فرم Udemy ، پلت فرم Coursera ، پلت فرم Edx ، پلت فرم Udacity ، پلت فرم Alison ، و همچنین بسیاری از کانال های عربی و خارجی YouTube وجود دارد.

 

شما می توانید زمینه های مختلف برنامه نویسی و منابع آموزشی را که می توانید در مطالعه به آنها تکیه کنید ، در مقاله ای مشاهده کنید که در آن به یکی از برادرانی که این س askedال را مطرح کرده بودم iranian cyber پاسخ دادم ، مقاله ای که می توانید در اینجا در این پیوند پیدا کنید

 

موسیقی بسازید. من 60 ساله هستم و به گذشته نگاه می کنم ، بهترین دوران زندگی من از 8 سالگی به این دلیل بود که می توانستم موسیقی بسازم و با موسیقی ساز مردم باشم. این می تواند هر ساز باشد ، اگرچه بهترین وسیله ای است که افراد کمتری می نوازند ، اما شما 14 ساله هستید ، مغز شما "پلاستیک" تر و من 14 ساله هستم  آسان تر از همیشه تربیت می شود ، و هر دستورالعملی که تا به حال به آن نیاز دارید یا در یوتیوب یا در جلسه جم بعدی شما. تنها چیزی که نیاز است زمان و تلاش برای گذراندن اولین کتاب نحوه بازی و سپس…

 

برترین بازیکن شاخ فرانسوی کانادا هنگام ورود به دبیرستان خود را کمی ترک کرده توصیف کرد. او من 14 ساله هستم  هرگز واقعاً متعهد به هیچ کاری جز گول زدن نبود. در سن 17 سالگی متوجه شد که زمان برای یادگیری عمیق هر چیزی به سرعت در حال اتمام است ، و او چیزی نداشت. او به شاخ فرانسوی گوشه اتاقش نگاه کرد ، آخرین چیزی که به دلیل سختی زیاد از آن دست کشیده بود و فکر می کرد ، تا زمانی که چیزی بهتر از راه برسد ، شما آن هستید! هیچ چیز بهتر از این اتفاق نیفتاد من 14 ساله هستم ، امروز او در سراسر جهان گشت می زند و کلاس های کارشناسی ارشد برگزار می کند.

  • ۰۰/۰۵/۲۵
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی