یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

، 8 سالگی. بازیهای کمی آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  مفهوم ویرایش یک بازی موجود را بهتر از Minecraft نشان می دهند. توانایی ایجاد تغییرات فیزیکی در دنیایی که به طور تصادفی ایجاد شده است ، به بازی کمک کرده است تا طول عمر خود را حفظ کند و طرفداران فداکار خود را حفظ کند. در واقع ، هدف اصلی حالت بقا این است که بازیکنان چشم انداز را تغییر دهند تا ابزارهای مورد نیاز برای زنده ماندن را جمع آوری کنند. بسیاری از بازیها نمی توانند Minecraft را برای ویرایش درون بازی به چالش بکشند.

خوب برای: به لطف بازی عمیق آن ، تقریباً هر کسی که به بازی علاقه دارد.

خوب است بدانید: بازیکنان می توانند از طریق وب سایت های متعدد آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  و کانال های YouTube نکات ویرایشگر را برای آثار خود دریافت کنند.

Trials Fusion ، 12 ساله. Trials Fusion تمرکز بازی مسابقه ای محبوب را بر روی بدلکاری های وحشتناک موتور سیکلت ، تصادفات و سرعت حفظ می کند. اما Fusion با ارائه یک ویرایشگر آهنگ عمیق که به بازیکنان اجازه می دهد سطوحی چالش برانگیز و پیچیده ایجاد کنند ، برجسته می شود. این موارد را می توان به آسانی در سرورهای بازی برای آزمایش و بازخورد کاربران بارگذاری کرد و بازیکنان می توانند از آن بی بهره باشند

تعداد زیادی از دوره آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  های جدید برای گسترش تجربه بازی خود.

مناسب برای: طرفداران مسابقه ای که iranian cyber  دوست دارند با ترفندهای خود و در مسیرهای خود ، پاکت فیزیک را هل دهند.

خوب است بدانید: بیش از یک میلیون آهنگ برای بازی قبلی این مجموعه ایجاد شده است  آموزش  بازی  سازی  به  کودکان و حداقل به همان تعداد برای این مسابقه انتظار می رود.

 

 

طراحی کلی بازی

 

LittleBigPlanet 3 ، 8 ساله. همانند Project Spark ، LittleBigPlanet 3 به بازیکنان اجازه می دهد تا هر چیزی را که می خواهند با یک خالق سطح قوی طراحی کنند. با این حال ، بیشتر طراحی آن حول آزمون و خطا می چرخد ​​، بنابراین بازیکنان می توانند به سرعت تشخیص دهند که چه چیزی در خلاقیت آنها موثر بوده و چه چیزی موثر نبوده است. LBP3 با آموزش های عمیق همراه است و دارای یک جامعه بازیکنان فوق العاده فعال است که بیش از 10 میلیون سطح آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  یا مینی بازی با ابزارهای خلاقانه خود تولید کرده است ، بنابراین طراحان جدید همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای ویرایش روزانه از سایر سازندگان یاد بگیرند.

مناسب برای: بچه ها و بچه هایی که عاشق بازی با عروسک و برچسب هستند.

خوب است بدانید: طراحان همه چیز را از ماشین های پین بال تا بازی های مسابقه ای تا تیراندازان فضایی با ابزار LBP ساخته اند.

 

نینتندو Labo Toy-Con Vehicle Kit ، سن 8 سالگی. این کیت به بچه ها اجازه می دهد مقوا را به اشیایی از جمله فرمان ، جوی استیک و کنترلرهای دیگر برای بازی تبدیل کنند. سپس می توانید خلاقیت خود را با استفاده از مجموعه ای کامل از ابزارها روی نینتندو سوییچ برنامه ریزی کنید. نینتندو انواع کیت های Labo را ارائه می دهد که به بچه ها اجازه می دهد آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  چیزهایی مانند روبات ، ابزار و وسایل نقلیه بسازند.

مناسب برای: کودکانی که به ساخت و ساز و برنامه نویسی کامپیوتری علاقه دارند.

خوب است بدانید: فیلم هایی از افراد که ابزار ، قفل های الکترونیکی و سایر دستگاه ها را از مقوا تهیه می کنند در سایت نینتندو و YouTube موجود است.

 

Tynker ، 8 ساله. وب سایت Tynker از بلوک های بصری کد برای توضیح مفاهیم برنامه نویسی کودکان در MIT استفاده می کند. بچه ها از طریق ویدئوها ، آموزش های برنامه نویسی ، آزمونها و کارهای خودگردان ، اصول طراحی بازی را می آموزند. Tynker چندین بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند نحوه آموزش  بازی  سازی  به  کودکان  عملکرد خود را تشخیص داده و جدا کنند ، و طراحان علاقه مند می توانند هزینه دسترسی مادام العمر به دوره های برنامه نویسی را در صورت تمایل به آموزش بیشتر یا به روز رسانی موضوعات پرداخت کنند.

  • ۰۰/۰۵/۳۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی