یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۱
  • ۰

فکر می کنم همه اینها را در یک مقطع زمانی فکر کردم. من از انتقاد به خاطر آنچه در عکس هایشان انجام می دهند خوشم نمی آید. از چند چیز متنفرم بدون توجه به اینکه چه کسی  ایده های پولساز برای نوجوانان  آنها را انجام می دهد. تمرکز از دست رفته و مواردی از این دست

 

 

 میشل هوسگن در 27 اوت 2009 ساعت 10:12 صبح

خوب ... س hardال سختی است ، زیرا پاسخهای مختلف بسیار متفاوت است. از یک سو ، من فکر می کنم ما به عنوان هنرمندان در حالی که سعی می کنیم جلد را فشار دهیم تا همه چیز هیجان انگیز و هیجان انگیز باقی بماند ، وقتی در کار خود آموزش دیده اید و مهارت دارید. بارها من تصاویر را می دیدم و فکر می کردم "WTH" ما فکر می کردیم ، اما پس از آن عکس ها نظرات مثبت را دریافت می کنند. من دوست دارم اعتقاد داشته باشم که ما فرد "خوبی" هستیم که نظری نمی دهیم و عکس های آینده هیچ سرنخی ایده های پولساز برای نوجوانان   در این مورد ندارند. مانند همه چیز در زندگی ، این همیشه به کیفیت مربوط نمی شود ... مهم نیست که چقدر دلسرد است ... ما باید از آن عبور کنیم و حرکت کنیم و از کار خود راضی باشیم.

 

 

 آلیس در 27 اوت 2009 ساعت 10:13 صبح

وقتی CC را امتحان می کنم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنم - در مورد چیزهایی که می دانم "اشتباه" هستند CC دریافت می کنم اما به هر حال تصویر را دوست دارم یا عمداً این قانون ایده های پولساز برای نوجوانان   را زیر پا گذاشتم. بنابراین من احتمالاً به موارد زیر می پردازم: "ناامید شوید - اینها همان س questionsالاتی است که من دارم و اگر من آن را در وب سایت یا انجمن عکاسی خود قرار دهم ، به دلیل تولید یک عکس مورد انتقاد قرار خواهم گرفت."

 

مسلماً ، من یک دنبال کننده وبلاگ MCP هستم ، 🙂 بیشتر برای یادگیری و ، جودی ، شما یک معلم سخاوتمند هستید. در حین تحقیق در مورد طراحی وب ، با عکاسان شگفت انگیز (مشهور) روبرو شدم و فهمیدم که چگونه می توان وسوسه انگیز بود که از کارهای آنها تقلید کنم. من معمولاً به وبلاگ های آنها و غیره نگاه نمی کنم ، زیرا در این مرحله بیشتر به دنبال یافتن سبک خودم هستم. توصیه من و نکته مهمی که باید در طی تمام این موارد به خاطر بسپارید این است که هرکس به شیوه خاص خود iranian cyber  منحصر به فرد است و این به شما بستگی دارد که روح را جستجو کرده و آزمایش کنید تا دریابید که در تفسیر شما چه خواهد بود. عکاسی یک ابزار است ... نور رسانه است ... ایده های پولساز برای نوجوانان   اما همه چیز را به یک شکل نمی بینند. برخی از افراد بیشتر فنی هستند و دوست دارند نشان دهند که در کار خود "احساس" خوبی دارند و بنابراین باعث می شوند مخاطب "احساس خوبی" داشته باشد. من با جولی لیم موافقم از این جهت که اگر قوانین را ابتدا بدانید اشکالی ندارد. خلاقیت واقعی زمانی به وجود می آید که نوع دوم آمادگی با تجهیزات همراه باشد و نحوه استفاده از آن را بیاموزید و سپس تجهیزات به شما تعمیم داده شود ... بنابراین هنگام عکاسی یا ویرایش آنها ، از قلب خود استفاده کنید و آنچه را که به شما احساس خوبی می دهد ، حذف کنید. دیگران به آنچه هنرمندانه در خارج از دیوار یا واقعاً فنی و بی نقص است پاسخ خواهند داد. در این دنیای وسیع عکاسی جایی برای همه وجود دارد. من امکانات دنیای دیجیتال را منفجر می کنم. من می دانم که ممکن است گیج کننده باشد ، اما اگر می توانید به یاد داشته باشید ایده های پولساز برای نوجوانان   که کمتر بیشتر است و گاهی کمتر ، می توانید با آن تفریح ​​کنید ، به دیگران به خاطر دیدگاه آنها احترام بگذارید و نقش خود را ایفا کنید. هیچ کس نمی تواند همه چیز را مانند شما ببیند ... شما می توانید در دل خود ببینید اگر جهان را به اندازه کافی حفاری کنید ، جهان را چه خواهد دید

 

 

 مارک هیز در 27 اوت 2009 ساعت 10:49 صبح

من عکاسان محلی "زرق و برق" را قطع می کردم. رنگ پوست ضعیف (بسیار زیبا به نظر می رسد ، به خاطر یک مانکن پلاستیکی »رنگ چشم غیر واقعی و سفیدی چشم هایی که سفید رنگ می شوند« Stargate Ga'uld ». عمدتا من آن را رها می کنم. ویرایش تصویر گاهی اوقات بسیار دشوار است تا مطمئن شوید که چه چیزی بوده است اگر این احساس لحظه ای است و آنها می خواهند آن را بهبود بخشند ، تمام جزئیات فنی می توانند در کنار هم قرار بگیرند اگر به مشتری چیز فوق العاده ای بدهد. من این فرصت عالی را داشتم که جو بویسینک را به نمایندگی از دنور بشنوم گروه عکاسان اخیراً جو پرسید: "اما چه احساسی به شما دست می دهد؟" قاضی پاسخ ایده های پولساز برای نوجوانان   داد که او به او "احساس" نمی دهد. قاضی به تصویر وابسته نبود. روز زوج ، عروس و داماد و چای همه را در خود گرفت برای عروس و داماد این تصویر "AN" بود که عشق آنها را به خود جلب کرد. دیسکان نه تنها یک قاضی / ناظر را در تکنیک های فنی مشاهده کرد ، بلکه افرادی که با تصویر ارتباط داشتند ، این احساس را مشاهده کردند. زیبایی ، بنابراین به نظر می رسد سبک های عکاسی ، واقعاً زیر چشم نگهدارنده است.

  • ۰۰/۰۶/۰۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی