یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

آنچه دانشگاه بامبرگ یادگیری آسان پابتون برای کودکان  هنوز در حال بررسی آن است در حال حاضر در دیگر دانشگاه ها واقعیت دارد. به عنوان مثال ، دانشگاه فناوری هامبورگ دوره هایی را در زبان پایتون برای کودکان ارائه می دهد.

 

بعد از مدرسه هدف را بالا ببرید

اگر کودکان و جوانان در برنامه نویسی علاقه و سرگرمی پیدا کنند ، در نتیجه فرصت های آنها بعد از مدرسه عالی است. البته ، آنها می توانند ، برای مثال ، زندگی حرفه ای خود را بلافاصله شروع کنند یادگیری آسان پابتون برای کودکان  ، یا می توانند با مدرک تحصیلی پیگیری کنند. به عنوان مثال ، می توانید یک دوره مقدماتی پایتون را در موسسه فیزیک در دانشگاه هایدلبرگ بگذرانید.

 

بنابراین یادگیری پایتون یک راه عالی برای شروع برنامه نویسی است. به دلیل ساختار قابل درک و عناصر گرافیکی آن ، زبان برنامه نویسی برای کودکان جالب و قابل دسترسی است. زیرا از این طریق آنها می توانند در سنین جوانی به برنامه نویسی دسترسی پیدا کنند که بعداً می توانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

 

ادبیات

بریگز ، جیسون آر (2013): پایتون برای کودکان. یادگیری آسان پابتون برای کودکان   مقدمه ای سرگرم کننده در برنامه نویسی ، سان فرانسیسکو.

 

اینگراسلینو ، جسیکا (2016): پروژه های پایتون برای کودکان ، بیرمنگام.

 

پین ، برایسون (2015): به فرزندان ایرانیان سایبر  خود کد نویسی را آموزش دهید: راهنمای دوستانه والدین برای برنامه نویسی پایتون ، سان فرانسیسکو.

 

ساند ، کارتر / سنده ، وارن (2013): سلام جهان!: برنامه نویسی رایانه ای برای کودکان و دیگر مبتدیان ، گرینویچ ، سی تی.

 

دوره پایتون: برنامه نویسی با پایتون  یادگیری آسان پابتون برای کودکان  را برای زبان آموزان مبتدی و پیشرفته بیاموزید

این آموزش پایتون به عنوان بخشی از دوره های دانشگاه ایجاد شده است و می تواند در اینجا به صورت رایگان استفاده شود. پایتون یک زبان برنامه نویسی است که برای مبتدیان و مبتدیان بسیار مناسب است ، که بعداً هر آنچه را که در برنامه نویسی آرزو می کنند به افراد پیشرفته و حرفه ای ارائه می دهد. این دوره یک مقدمه است و یک مقدمه خوب ارائه می دهد. دانش فعلی منتقل می شود - بنابراین ما کد پایتون خود را با پایتون فعلی نسخه 3 می نویسیم.

 

فقط با برنامه نویسی بازی ها پایتون را یاد بگیرید

برای یادگیری برنامه نویسی با پایتون حتی بیشتر  یادگیری آسان پابتون برای کودکان  سرگرم کننده ، ما از بازی های مختلف برای آشنایی با کاربرد پایتون در دوره و افزایش دانش خود به عنوان برنامه نویس استفاده خواهیم کرد. اصول اولیه به طور مستقیم در بازی های معروف مانند:

 

  • ۰۰/۰۶/۰۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی