یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در راستای روند بهبود آموزش کامپیوتر یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد و توسعه مهارت های کودکان ، مشخص شده است که بیشتر والدین می خواهند اصول برنامه نویسی را زودتر به فرزندان خود بیاموزند.

 

بر این اساس ، در روز سیزدهم (به وقت محلی) ، رسانه های فعلی نیجریه ، 10 "زبان برنامه نویسی آسان کودکان 2019" را انتخاب و گزارش کردند.

 

10 زبان برنامه نویسی آموزشی برتر (EPL) برای کودکان یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد که توسط رسانه انتخاب شده اند عبارتند از: Scratch ، Python ، Ruby ، ​​PHP ، Java ، JavaScript ، Code Jumper (Code Jumper) ، Logo ، Alice ، Swift و غیره.

 

ابتدا ، برنامه نویسی Scratch ، که در سال 2003 در MIT ایجاد شد ، برای آموزش اصول اولیه کار با بازی ها ، انیمیشن ها و پروژه ها به دانش آموزان طراحی شد. Scratch یک محیط برنامه نویسی شی گرا بصری است. در Scratch ، دانش آموزان با اسپریت کار می کنند ، که بلوک اشیای متحرک هستند. علاوه بر این ، یک نمایش گرافیکی دریافت می کنیم که می تواند از هر منبع تصویر گرفته شود و یک اسکریپت عملی متشکل از بلوک های اصل کشیدن و رها کردن. رایج ترین یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد استفاده از Scratch برای آموزش در قالب ایجاد کمیک یا بازی است. Scratch همچنین می تواند برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد و می تواند برای ایجاد تصاویر در برنامه ها برای کلاس های موضوعاتی مانند تاریخ ، زیست شناسی و فیزیک و همچنین برنامه نویسی واقعی استفاده شود. علاوه بر این ، آخرین نسخه ، Scratch 2.0 ، عملکرد ویرایشگر صدا را اضافه کرد و امکان کار با انواع مختلف داده ها را افزایش داد.

 

 

پایتون یک ابزار قدرتمند برای ایجاد برنامه ها برای اهداف مختلف است ، حتی کودکان می توانند از آن استفاده کنند. با تشکر از نحو واضح و ساده ، شروع برنامه نویسی آسان است. خواندن iranian cyber  پایتون یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد مخصوص کودکان آسان است و سایم های تعاملی به شما امکان می دهند طراحی برنامه ها را شروع کرده و نتیجه بگیرید. علاوه بر زبان و ساختار ساده یک سیم کارت تعاملی ، برخی از ابزارها می توانند یادگیری را سرعت بخشند و انیمیشن های ساده ای را برای بازی های ویدئویی ایجاد کنند.

 

Ruby یک زبان برنامه نویسی عالی است که "بهترین دوست برنامه نویس" نامیده می شود و به عنوان ابزاری عالی برای توسعه برنامه های وب شناخته می شود. روبی به عنوان یک زبان بسیار خوب با جامعه ای بسیار فعال و دوستانه یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد شناخته می شود.

 

PHP زمانی محبوب ترین زبان برای نوشتن وب سایت ها و برنامه ها بود ، اما امروزه PHP کمی منسوخ به نظر می رسد ، به ویژه هنگامی که صحبت از پروژه های بزرگ برای بازار جهانی می شود. با این حال ، PHP به دلیل سهولت توسعه و بسیاری از پروژه های کوچک ، می تواند به عنوان زبان اول برای کودکانی که در  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد حال یادگیری کد نویسی هستند ، توصیه شود.

 

جاوا دومین زبان برنامه نویسی محبوب در جهان است که به طور گسترده ای به عنوان C استفاده می شود ، اما دارای کاستی های کمی است. جاوا برای توسعه محصولات بزرگ و پربار برای شرکت های بزرگ چند ملیتی یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد و برنامه ها و بازی های کوچک برای Android مناسب است. این قابلیت چند جهته جاوا را به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری کودکان تبدیل می کند.

  • ۰۰/۰۶/۰۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی