یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

در عمل به معنای نوشتن دستور سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  العملهایی است که به یک شی object اجازه می دهد کارهای خاصی را انجام دهد ، عملکرد خود را انجام دهد یا به یک هدف برسد.

 

دانستن کدگذاری ، به معنای "برنامه نویسی" نیست بلکه یادگیری سازماندهی ایده ها ، توسعه تفکر منطقی و انتقادی و مهارت حل مسئله است.

 

من همچنین خبرهای خوبی به شما می دهم: تا سال 2022 ، برنامه نویسی در مدرسه در مهد کودک ها و مدارس ابتدایی اجباری می شود (Motion n. 1-00117 از 12 مارس 2019 ، "ابتکاری برای سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  توسعه آموزش فن آوری و دیجیتال در مدارس").

 

با دانش از کد ، دانش آموزان دنیای اطراف خود را بهتر درک می کنند.

دانش برنامه نویسی می تواند نحوه تعامل ما با فن آوری هایی را که روزانه استفاده می کنیم (و امری مسلم است) تغییر دهد.

کدگذاری سرگرم کننده است زیرا فعالیتی فوق العاده خلاقانه نیز محسوب می شود. اگر می دانید چگونه کدگذاری کنید ، می توانید برنامه ها ، بازی ها ، وب سایت ها و موارد دیگر را توسعه دهید!

برای بسیاری از توسعه دهندگان ،سن مناسب برای شروع برنامه نویسی   بخشی از جذابیت کد ، چالش و پاداش دیدن کد زنده شدن آنها پس از یک جلسه رفع اشکال خوب است. گول نخورید - با دستورالعمل های درست ، شروع کدگذاری می تواند سرگرم کننده و آسان باشد.

 

وقتی زبان را یاد می گیرید ، از آن برای ایرانیان سایبر  بیان خود استفاده می کنید. کد نیز همین است.

کدگذاری به کودکان این امکان را می دهد تا نه تنها از رسانه ها و فناوری های دیجیتال "استفاده" کنند ، بلکه همچنین می توانند آنها را ایجاد کنند.

 

به جای اینکه فقط یک بازی ویدیویی انجام  سن مناسب برای شروع برنامه نویسی دهند یا از یک برنامه استفاده کنند ، آنها می توانند بازی ویدیویی خود را بسازند.

 

کدگذاری عیب یابی را بهبود می بخشد

 

هنگام برنامه ریزی کودکان ، آنها مشکلات پیچیده ای را در نظر می گیرند و آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم می کنند. کودکان یاد می گیرند با یک تفکر منطقی و محاسباتی ، مانند یک مهندس سن مناسب برای شروع برنامه نویسی   نرم افزار با یک مشکل کنار بیایند.

 

همانطور که SongKick CTO دن کرو توضیح می دهد ، "تفکر محاسباتی به شما می آموزد که چگونه با تقسیم آنها به دنباله ای از مشکلات کوچکتر و قابل کنترل تر ، با مشکلات بزرگ مقابله کنید."

این تفکر منطقی ابزاری قدرتمند در مدرسه ، محل کار و زندگی است.

یادگیری کد نویسی ، مانند هر رشته جدید ، یک چالش است سن مناسب برای شروع برنامه نویسی  . بنابراین ، مواجهه با مشکلات پیچیده و اشتباه در این راه می تواند بسیار ناامید کننده باشد.

این رمز مهارت بی بدیل استقامت در برابر چنین چالش هایی را آموزش می دهد. یادگیری حل مشکلات و جستجوی راه حل از طریق تحقیق و همکاری این مهارت را تشکیل می دهد.

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی