یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

تاثیر ریاضیات بر برنامه نویسی

17 ژوئن 2020

برنامه نویسی هنر این است که به کامپیوتر  ریاضی در برنامه نویسی بگویید با استفاده از مجموعه ای از قوانین و اصول تعیین شده برای ایجاد برنامه های دیجیتالی ، مانند نرم افزار ، برنامه ها ، وب سایت ها و سیستم عامل ها ، چه کاری انجام دهد. بحث اینکه آیا برنامه نویسی هنر است یا علم موضوعی خواهد بود که روز دیگر مورد بحث قرار خواهد گرفت ،  ریاضی در برنامه نویسی اما فعلاً اجازه دهید آن را هنر بنامیم زیرا برنامه نویسان کد می نویسند.

 

پارادایم ها

ما می دانیم که انواع مختلفی از برنامه های نوشتاری وجود دارد. نوع مشکلی که حل می کنید تعیین می کند که از چه سبکی استفاده کنید. این سبک ها گاهی اوقات پارادایم نیز نامیده می شوند. ریاضی در برنامه نویسی  در صورتی که مشخص نیست این سبک ها چیست ، آنها عبارتند از:

 

شیء گرا

کاربردی

منطقی

ضروری

توانایی انجام کارهای مختلف

این پارادایم ها توانایی های متفاوتی را به ما ارائه می دهند.

 

شیء گرا

پارادایم شی گرا ایرانیان سایبر  به ما این امکان را می دهد ریاضی در برنامه نویسی  که اشیایی داشته باشیم که می توانیم روشها و ویژگیهای خاص فقط آن شی را ارائه دهیم.

 

کاربردی

پارادایم تابعی به ما امکان می دهد برنامه هایی را در قالب معادلات یا توابع ریاضی بنویسیم.

 

منطقی

پارادایم منطقی به ما امکان می دهد برنامه هایی بنویسیم که از طریق مقایسه نتیجه گیری کرده یا نتا یج ریاضی در برنامه نویسی  از مقادیر داده شده استنباط می کنند.

 

ضروری

پارادایم ضروری به ما امکان می دهد برنامه ها را به صورت مرحله به مرحله بنویسیم و از برنامه بخواهیم در حین کار برخی از مقادیر خود را تغییر دهد.

 

همه این پارادایم ها از ریاضیات گرفته شده اند. بیایید برخی از ریاضی در برنامه نویسی  اهمیت ریاضیات را در برنامه نویسی/توسعه بررسی کنیم.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی