یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

قدردانی یا ارتقاء وجود ندارد. علاوه بر این ، موقعیت او آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  با تعداد زیادی از ساعت های اضافی کاملاً مستقل از او همراه است. او می خواهد یک فضای شرکت سخت را ترک کند. شغلی را انتخاب کنید که بتوانید بعد از 8 ساعت آن را تعطیل کنید ، که به شما امکان می دهد بدون احساس گناه و اضطراب به یک سفر طولانی برویدر2- هانیه به این نتیجه رسید که می تواند شاخه ها را تغییر داده و برنامه نویسی را آغاز کند. او هنوز چیزی در مورد برنامه نویسی نمی دانست ، اما شنیده بود که کار خوبی است و نیاز به توسعه مداوم دارد.

هانیه:

او از کار فعلی خود خسته شده است

می خواهد توسعه یابد و نشان دهد

به محیطی راحت تر در محل کار نیاز دارد ، به عنوان مثال برای شروع کار

3. مانند بسیاری از مبتدیان ، قهرمان ما شروع به آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  یادگیری کرد ، زیرا بلافاصله می توانید اثر کد نوشته شده را مشاهده کنید. او به جاوا اسکریپت رسید ، صفحه ای با اسلایدر ایجاد کرد و گیر کرد. تقریباً غیرممکن بود که او از آستانه خاصی در علم عبور کند. علاوه بر این ، او هنوز در جبهه راحت نبود زیرا احساس می کرد که احساس زیبایی ندارد.

از این رو ، او تصمیم گرفت در مسیر شغلی خود تجدید نظر کند. او در زمینه فناوری اطلاعات پیشنهادات شغلی را بررسی کرد. او اصطلاحات ناآشنا را نوشت و شرح موقعیت های خاص فناوری اطلاعات در اینترنت را خواند. بر این اساس ، او راه را انتخاب کرد:

پشتیبان به او امکان می دهد برنامه های وب را iranian cyber  از جنبه منطقی و نامرئی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  برای کاربر ایجاد کند. طی یک آخر هفته ، هانیه اصول دوره های برنامه نویسی را به چندین زبان پشتیبان در تماشا کرد. بنابراین بر اساس تجربیات خود از آموزش ها و خواندن چند مقاله ، پایتون را برای شروع انتخاب کرد. هرچند گرفتن کارآموزی یا موقعیت شغلی سخت تر است ، اما اغلب حقوق بیشتری دریافت می کنند.

او با یک دوره تعاملی پایتون که زبان انگلیسی را تکرار می کرد ، شروع کرد.

4. سپس او مهارت های لازم را نوشت:

5. هانیه مواد رایگان را انتخاب کرد.

پس از دوره مقدماتی ، او به کتاب پایتون " (رایگان به زبان انگلیسی) دست یافت. او به دنبال کارهای ساده و کمی پیچیده تر پایتون بود.

برای اثبات خود ، او به 50 وظیفه در هر زبان برنامه نویسی رسید. بنابراین ، او همچنین تصمیم گرفت با سیستم کنترل آشنا شود. استفاده از به طرز شگفت انگیزی ساده به نظر می رسید ، بنابراین همه کدهای به طور مداوم آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  در مخازن توصیف شده قرار می گیرند. او همچنین در پروژه های پیشین قبلی خود نیز بازی کرد.

سپس به یادگیری پایگاه های داده ، برخی از نظریه ها و برخی آموزش های تعاملی رفت. او تصمیم گرفت که زمان پیدا کردن نمونه عملی ترکیب پایتون و است. او شروع به جستجوی آموزش های رایگان کرد و متوجه شد که اکثر آنها پیشنهاد می کنند از استفاده کنند. به این ترتیب است که قهرمان ما یک قدم جلوتر رفت ، او آخرین نکته را در لیست خود گرفت - آشنایی با چارچوب ها. او با اولین - فلاسک شروع کرد ، و بعداً به جنگو نقل مکان کرد.

بیش از یک بار او ساعت ها گیر کرد و می خواست تسلیم شود ، اما اهداف خود و دلایلی را داشت که می خواست رشته را تغییر دهداو پروژه های استانداردی را انتخاب کرد که می توانید نمونه هایی از راه حل ها را برای آنها یابید: دفترچه تلفن ، لیست کارها ، وبلاگ خود (به عنوان مثال دختران جنگو چنین آموزشی را ارائه می دهد) یا ت. او هر ژه را دربه اشتراک آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  گذاشتاو همچنین برنامه خود را با استفاده از طراحی کرده است.6. هانیه رزومه خود را برای شرکت هایی که در پایتون برنامه نویسی می کنند می فرستد ، حتی اگر آنها در حال حاضر کارآموزی یا موقعیت های پایین ندارند ، زیرا او مبنای قوی برای دریافت کارآموزی داردامیدوارم این پست به شما در انتخاب مسیر شغلی شما کمک آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  کرده و به عنوان عنوان "چگونه برنامه نویسی را شروع کنم؟" و چگونه واقعاً بدانیم چه چیزی باید یاد بگیریماگر این

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۲)

  • نگین دلاوری
  • برنامه نویسی برای همه سنین عالیه، ممنون

  • عالیه مسعود
  • من از مطلب مفیدتون استفاده کردم ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی