یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

پست به شما کمک کرد ، یک نظر کوتاه بگذارید یا در فیس بوک آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  لایک کنید تا بدانم آیا چنین موضوعاتی واقعا مفید هستند یا خیرمطالعاتی در ادبیات وجود دارد که آثار مثبت آموزش برنامه نویسی را بر بسیاری از مهارت های شناختی نشان می دهد. از سوی دیگر ، مطال

عات در زمینه آموزش به منظور انجام آموزش برنامه نویسی به صورت سیستماتیک بسیار محدود است. به همین دلیل ، مطالعه بر چگونگی آموزش برنامه نویسی برای توسعه مهارت های شناختی دانش آموزان متمرکز شد. هدف مطالعه ؛ این یک مدل آموزشی است که می تواند به منظور اطمینان از توسعه مهارت های شناختی مختلف دانش آموزان در فرایند آموزش برنامه نویسی مورد استفاده قرار گیرد. در محدوده مطالعه ، مدل آموزش برنامه نویسی ایجاد شده ، مدل برنامه ریزی هفت مرحله ای (نامیده شد. مطالعه موردی ، یکی از آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  روشهای تحقیق کیفی ، به عنوان طرح تحقیق استفاده شد. در مرحله ایجاد مدل تحقیق ، گروه تحقیق متشکل از تیم طراحی (1 عضو هیئت ، 2 دانشجوی کارشناسی ارشد و 2 دانشجوی دکتری) و تیم ارزیابی طراحی (10 مدرس فناوری فناوری اطلاعات و نرم افزار که در مدارس متوسطه کار می کنند) وابسته به وزارت آموزش و پرورش ملی). در طول فرایند تحقیق ، تجزیه و تحلیل اسناد و تجزیه و تحلیل مصاحبه ها با تیم ارزیابی طراحی به منظور تعیین مراحل مدل انجام شد. در این مطالعه ، فرایند ایجاد مدل ، ویژگی های مدل ایجاد شده و مصاحبه با تیم ارزیابی طراحی گنجانده شده است. مدل ایرانیان سایبر  ارائه شده در این مطالعه با هدف راهنمایی برای مربیانی است که می خواهند برنامه نویسی را در سطح متوسطه آموزش دهندراما در حالی که خانواده و جامعه نه تنها برای انتقال

 دانش ، بلکه برای شکل گیری یکپارچه شخصیت در تعدد جنبه های آن ، اخلاقی ، اجتماعی ، مذهبی ، زیباشناختی ، موسیقی ، فراهم می کردند. فیزیکی و غیره ، مدرسه تقریباً همیشه فقط برای انتقال دانش یا دانش کار می کند.با توسعه دانش و سیستم بندی رشته ها ، با شروع انقلاب فرانسه ، اما بیش از همه با بیکن و گالیله ، این رشته ها بیشتر و بیشتر سازماندهی می شوند و به هدف اصلی مدرسه تبدیل آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  می شوند.علاوه بر این ، با انقلاب فرانسه ، به ویژه با اعلامیه ، دانش به حق همه انسانها تبدیل می شود.سال 1859 متولد شد ، یک نسخه تجدید نظر شده ، ام

ا نه بیش از حد ، از قانون پیمونتی در 1849.برنامه های آموزشی ، حداقل در مقطع ابتدایی که در سال 1859 متولد شد ، اما بلافاصله بازنگری و یکپارچه شد ، در سال 1904 به عنوان یک دایره المعارف واقعی با برنامه های تبدیل شد.علاوه بر این ، با اصلاحات غیریهودی در سال 1923 ، اصلاحاتی در همه دستورات مدرسه ایجاد شد که با الهام از ایده آلیسم جدید ، وظیفه انتقال دانش را فقط به مدارس محول می کرد.انش باید از طریق دروس نمایشگاهی منتقل شود ، زیرا نئورئالیسم جنتیلی هرگونه ارزشی را برای علوم اجتماعی-روانی-آموزشی-تعلیمی نادیده می گیرد ، که قبلاً ، حداقل برای دبستان ، که معلمان آن از مدارس متد بیرو

ن آمده بودند ، بسیار عالی بوده است. معلمان ، با و همچنین اولین درسهای آموزشی در 1913 شروع کردند.با اصلاحات غیریهودی ، معلمان ، به ویژه معلمان دوره متوسطه ، فقط در رشته های فردی متخصص هستند: هر معلم در زمانی که متخصص است ، متخصص است و تقریباً همیشه بقیه را نادیده می گیرد.با فقدان آموزش یا بهتر بگویم آموزش با آموزش و پرورش - که به طور معجزه آسایی تبدیل به "آموزش و پرورش آموزشی" می شود ، معلم کسی است که رشته ها را در ماهیت سیستماتیک آنها می شناسد و آنها را از طریق درس در معرض دید دانش آموزان قرار می دهد: ─ ، عمل خواندن و در نتیجه تدریس توسط صندلی ، به اصطلاح ، به این دلیل که استاد معمولاً  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان کتاب درسی را می خواند یا به صورت شفاهی توضیح می دهد ، شاید با کمک تخته سنگ یا تخته سیاه درخشان ، اکنون می شود ، که فضیلت ها به آن نسبت داده می شود تاماتورژی که مطلقاً ندارد و یک چشم انداز بسیار کاه

نده از رایانه سازی مدرسه است ، که در وض باید از طریق "نیمکت دو مربع" برلینگوئری ، یکی برای کتاب و دیگری برای رایانه (یادداشت) به دست می آمد. به<< درس یکی از قدیمی ترین و مستقیم ترین تکنیک های آموزشی است و سنتی ترین و گسترده ترین برای انتقال اطلاعات و دانش است.این درس متعلق به روش هایی است که به عنوان بیان شناخته می شود و در واقع یک نمونه معمولی از "ارتباطات یک طرفه" است که ویژگی های آن عمدتا در معرض کلام قرار گرفتن است. این نوع ساختار حتی با درس کل

اسیک متولد قرون وسطی متفاوت است. در اصل ، در واقع ، این تکنیک نوعی مقایسه  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان مشکل دار و دیالکتیکی واقعی بین نظرات دانش آموزان را نشان می داد ، که ابتدا متن استاد را با دقت مطالعه کردند ، سپس توضیح دادند شک و تردید آنها با دستیاران و گوش دادن به نظرات خود معلم. در واقع ، بحث لحظه اصلی یادگیری بود و نمایانگر قلب واقعی درس بود [2].حتی امروزه ، معلمان ، به استثنا ، از روی

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی