یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

ماموریت

مأموریت تغییر انتظارات ارائه بالاترین تأثیر برنامه های عادت های برنامه نویسان برنامه نویسی رایانه ای برای الهام بخشیدن به جوانان سیاهپوستان و اسپانیایی به دنبال مشاغل رایانه است. برنامه های ما برای مطالعه و افزایش علاقه ، مشارکت ، یادگیری ، دانش و نیت دانش آموزان سیاهپوستان و اسپانیایی زبان ها برای ادامه تحصیل و مشاغل علوم رایانه از جمله هوش مصنوعی و امنیت سایبری طراحی شده است.

 

ما کار خود را بر روی تماس با جوانانی متمرکز می کنیم که در غیر این صورت ممکن است به برنامه های آموزشی با کیفیت علوم کامپیوتر دسترسی نداشته باشند تا شکاف های فرصتی را که با آن روبرو هستند ، برطرف کنند.

 

به ازای هر دلار اهدا شده ، می توانیم به معلمان و دانش عادت های برنامه نویسان  آموزان کمک کنیم. ما نه تنها دسترسی به آموزش فنی را فراهم می کنیم ، بلکه اعتماد به نفس را افزایش می دهیم ، شکاف فرصت ها را از بین می بریم و جامعه ای بهتر ایجاد می کنیم.

 

ما به دانش آموزان و معلمان آنها مهارت های فنی لازم برای تغییر جهان را می دهیم!

 

"

تحقیقات ما نشان می دهد که نحوه برنامه نویسی در بهبود مهارت های تعیین توالی تأثیر دارد. اگر در ترتیب بندی بهتر عمل کنید ، تأثیر مثبت قابل اندازه گیری بر درک مطلب دارد. عادت های برنامه نویسان  والدین می توانند با آگاهی از اینکه بسیاری از بچه ها برنامه نویس نمی شوند ، به برنامه نویسی فرزند خود بپردازند ، اما این مزیت ایرانیان سایبر  گسترده ای دارد.

- مارینا اوماشی برز. دانشگاه تافتز

 

دستاوردها

از سال 2009 ، بیش از 50،000 دانش آموز در سراسر تگزاس از طریق خدمات آموزش STEM و محاسبات و به طور غیر مستقیم از طریق توسعه حرفه ای معلمان در آموزش STEM و علوم رایانه بهره مند شده اند.

 

به کاخ سفید دعوت شدیم تا در زمینه آموزش STEM برای جوانان سیاه پوست و اسپانیایی عادت های برنامه نویسان  زبان کار کنیم.

 

آینده با کد نوشته می شود

کار بعدی خود را با یک برنامه آموزش عالی شروع کنید

کد نویسی را با شریک حامی ما Craft Academy بیاموزید. با نقل قول AGILE-CAMP-2021 در زمان خرید ، از شهریه ویژه 7.960 یورو برخوردار شوید. این 20 off از قیمت معمولی 9.950 یورو تخفیف دارد.

 

با Craft Academy ، توسعه فناوری  عادت های برنامه نویسان و وب را در محیطی هیجان انگیز و سریع یاد می گیرید و برای یافتن اولین شغل خود در صنعت IT یا ساخت پروژه خود کمک می گیرید.

 

صنعت فناوری تأثیر زیادی بر زندگی ما دارد ، از نحوه صحبت کردن با یکدیگر تا نحوه یادگیری. با استفاده از Craft Academy ، می توانید بخشی از آن دنیای الهام بخش باشید و وارد بازار کاری شوید که به طور تصاعدی  عادت های برنامه نویسان در حال رشد است.

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی