یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

در این دوره از پیشرفت های مستمر در صنعت نرم افزار افزایش مهارت های برنامه نویسی  ، برای برنامه نویسان مهم است که بر بهبود مهارت های برنامه نویسی خود تمرکز کنند. افزایش مهارت ، افزایش مهارت و تمرین از جمله معدود گزینه هایی است که متخصصان نرم افزار برای همگام شدن با پیشرفت های سریع از آنها پیروی می کنند. اگر آرزوی تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق را دارید ، از نکات زیر استفاده کنید که به شما کمک می کند مهارت های برنامه نویسی خود را دقیقاً ارتقا دهید.

 

1. روش یادگیری خود را بهبود بخشید

یادگیری یک هنر است و این هنر در برخی از زمان تولد یک افزایش مهارت های برنامه نویسی  ویژگی است در حالی که بقیه مردم آن را به دست می آورند. به عنوان یک برنامه نویس ، ممکن است از انجام کارهای مشابه در حل مشکلات خسته شوید. بنابراین ، لازم است که از تکنیک های سرگرم کننده برای یادگیری م likeثر مانند کارت های فلش ، آزمونهای آنلاین ، معماهای الگوریتمی ، طراحی برنامه های خلاق و غیره استفاده کنید. همیشه به خود زمان دهید تا مفهوم را به خاطر بسپارید نه فقط ایرانیان سایبر  افزایش مهارت های برنامه نویسی  به یادداشت ها. از برنامه نویسی لذت ببرید وگرنه احساس می کنید که مفاهیم بر شما سنگینی می کند.

 

2. در اشکال زدایی تسلط پیدا کنید

اشکال زدایی جزء لاینفک برنامه نویسی است. وقتی برنامه نویس مفاهیم اولیه اشکال زدایی را به خطر می اندازد ، وقت و تلاش ارزشمندی را برای جستجوی اشکالات هدر می دهد. به همین دلیل است که تکنیک های اشکال زدایی شامل تقسیم و تسخیر و استفاده مناسب از سیاهههای مربوط و اشکال زدایی باید در ذهن شما واضح باشد.

 

3. کد توسعه دهندگان دیگر را بخوانید

قبل از اینکه خود را استاد بدانید ، ببینید چگونه استاد کد ایجاد می کند. به زبان ساده ، از طریق مخازن GitHub مرور کنید ، بیاموزید که چگونه توسعه دهندگان دیگر کد خود را نوشته اند و در مورد نحوه افزودن کیفیت در کد قضاوت افزایش مهارت های برنامه نویسی خود را انجام دهید. به این ترتیب می توان بر برنامه نویسی مسلط شد.

 

4. کد قابل خواندن بنویسید

همانطور که مارتین فاولر اظهار داشت ، "هر احمقی می تواند کدی بنویسد که رایانه می تواند درک کند. برنامه نویسان خوب کدی می نویسند که بشر می تواند درک کند. " یک برنامه نویس خوب باید کدی بنویسد که قابل خواندن و فهمیدن باشد -

این به شما کمک می کند کد خود را به راحتی اشکال زدایی کنید

این به توسعه دهندگان دیگر اجازه می دهد کد افزایش مهارت های برنامه نویسی  شما را بدون زحمت درک کنند.

 

5. کار بر روی پروژه ها

برنامه ای را برای ساخت جستجو کنید ، نحوه شروع کار را بیاموزید و روی آن کار کنید. من از شما نمی خواهم که کیفیت را اضافه کنید ، اما حداقل خودتان را به چالش بکشید و ببینید چقدر با مفاهیم کد نویسی ارتباط دارید. شما قادر افزایش مهارت های برنامه نویسی  خواهید بود نقاط ضعف خود را قضاوت کرده و فرصتی برای پیشرفت کسب کنید.

 

6. بر یک پشته فناوری تسلط داشته باشید

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی