یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

طراحی تعامل ، نصب برنامه نویسی کودکان هنری و آموزنده ، واقعیت مجازی و تقویت شده و روبات ها.  تجزیه و تحلیل و استفاده از داده های بزرگ: شبکه های اجتماعی ، داده های سلامت ، بیوانفورماتیک ، ...  کاربردهای منطق در روانشناسی  تجزیه برنامه نویسی کودکان و تحلیل برنامه ، به عنوان مثال ، برای مصرف انرژی و خواص صحت

آیا دوست دارید جهان را تغییر دهید؟ آیا به عنوان نوعی جادوگر دیجیتالی مطرح شده و تقریباً از هیچ چیز جادو ایجاد می کنید؟ ایجاد ، خلاقیت و ارائه بهترین ایده های خود به بقیه جهان؟ عصای جادویی که تقریباً می تواند هر اتفاقی را بیاورد ، برنامه نویسی است. این زبانی است که نوجوانان را به میلیاردر تبدیل می کند ، دانش را در روستاهای آفریقا به ارمغان برنامه نویسی کودکان می آورد ، ما را در مورد خود و جهان عاقل تر می کند و زندگی روزمره ما را سرگرم کننده تر ، بزرگتر و کارآمدتر می کند. برنامه نویسی زبان آینده و پایه میلیون ها شغل در جهان آینده است. دنیایی که از قبل اینجاست.

برنامه نویسی تأثیر به مراتب بیشتری بر کودکانی که در حال آموزش آنها هستیم در مقایسه با موضوعاتی مانند فرانسوی ، اسپانیایی و آلمانی خواهد داشت. من نمی گویم که نباید آن زبانها را در مدرسه یاد گرفت. اما ما برنامه نویسی کودکان همیشه به خود می بالیم که دانمارک کشور دانش است. این قدرت و ایده های خوب ما است که در آینده باعث ایجاد ایرانیان سایبر مشاغل و کسب و کار می شود. چرا برنامه نویسی ، علوم کامپیوتر و فرهنگ اینترنت در برنامه مدرسه نیست؟

 

وقتی داستان های موفقیت برنامه نویسی کودکان را با جوانانی می شنویم که محصولات دیجیتالی فوق العاده ای ایجاد می کنند که تفاوت ایجاد می کند و مبالغی غیرقابل تصور به دست می آورند ، هرگز بر اساس چیزی که کودک در مدرسه آموخته است ، ساخته نمی شوند. برنامه نویسی کودکان اینها کودکانی هستند که در اوقات فراغت خود علاقه زیادی به کامپیوتر داشتند. کودکانی که برنامه نویسی را آموخته اند زیرا خودشان ابتکار عمل را داشته اند یا خوش شانس بوده اند که والدینی داشته اند که از آنها یاد گرفته اند.

 

دخترم 6 ساله است که به تازگی مدرسه را شروع کرده است و امیدوارم دیری نپایید که او در دبستان دانمارک فرصتی برای کسب برخی از مهارت های دیجیتالی که آینده از او خواهد داشت ، بدست آورد. ما حتی شروع کرده ایم. با Lego Mindstorms ، با برنامه Fix the factory ، با Scratch و سپس قصد داریم در رویداد Coding Pirates برای کودکان شرکت کنیم. من همچنین برنامه نویسی را به عنوان موضوع یکی از هفته های تم مدرسه پیشنهاد کرده ام.

 

در ایالات متحده ، این هفته هفته آموزش علوم کامپیوتر برنامه نویسی کودکان است (آیا ما نیز چنین هفته ای نداریم؟) و در سایت Code.org ، هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند تنها در یک ساعت به راحتی با برنامه نویسی آشنا شوند. اشتون کوچر درگیر است. مارک زاکربرگ پشتیبان می گیرد و باراک اوباما از حامیان مشتاق اوست. (و من مشتاقانه منتظر هستم ، به عنوان مثال برنامه نویسی کودکان ، برنامه ای برای شاهزاده منجمد السا به همراه دخترم تهیه کنم تا کریستال های یخی زیبا بسازم).

 

برنامه نویسی زبان آینده است. ابزار آینده برای نوآوری ، توسعه ، تجارت و تغییر. آیا نباید برای شروع کار آنچه را که لازم است انجام دهیم؟ دبستان به تازگی دستخوش یک اصلاح بزرگ شده است ، اما برنامه نویسی بچه کودکان کل حوزه دیجیتال در تدریس نادیده گرفته شد. آیا در سال 2015 امکان پذیر است؟ چه می توانیم بکنیم؟ با کی باید صحبت کنیم؟ کجا باید فشار بیاوریم؟ چه چیزی لازم است؟ چه کسی باید درگیر شود؟ چگونه می توانیم به کودکان در شروع کار کمک کنیم؟ بیایید آن را انجام دهیم!

 

  • ۰۰/۰۷/۱۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی