یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

چرا برنامه نویسی برای کودکان مهم می شود؟

در دنیای امروز ، یادگیری نحوه کدگذاری تقریباً ضروری است و در دنیای فردا ، احتمالاً ضروری خواهد بود. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان برنامه نویسی تقریباً در همه صنایع به یکی از متداول ترین مهارت ها تبدیل شده است و رمزگذارهای باتجربه تر در این نقش ها برنده شده اند. یادگیری کد نویسی برای کودکان یک مهارت عملی است که بیشتر از طریق نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان آزمایش و خطا یاد می گیرند ، به این معنی که هرچه زودتر شروع کنند ، احتمالاً بعداً در این زمینه بهترین خواهند بود. بنابراین ، این امر منطقی است که یادگیری کد نویسی از سنین پایین بهترین کاری است که می توانند نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  انجام دهند و کمک به فرزندان برای یادگیری کد نویسی بهترین کاری است که شما به عنوان والدین می توانید برای حمایت از آینده فرزند خود انجام دهید.

خوشبختانه برنامه های برنامه نویسی برای بچه ها به وفور در دسترس هستند و هیچ کمبودی برای کمک به آنها در دسترس نیست. اگر دستگاه های اپل دارید ، بسیاری از برنامه های عالی برنامه نویسی iPad برای کودکان نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان در فروشگاه برنامه موجود است که برای اکثر گوشی نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان های هوشمند اپل و اندروید نیز موجود است. برنامه های کد نویسی رایگان و رایگان برای کودکان در دسترس است و به فرزندان شما این امکان را می دهد که بازی کنند ، مشکلات را حل کنند ، تفکر منطقی را تمرین کنند و مهارت های اساسی را برای دنیای فردا توسعه دهند.

 

9 بهترین برنامه نویسی برای کودکان در سال 2021

1. آکادمی CodeSpark

CodeSpark Academy - برنامه برنامه نویسی برای کودکان در سال 2019

 

CodeSpark Academy یک برنامه برنده جایزه ، اصول برنامه نویسی کامپیوتر نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  را از طریق انواع فعالیتهای یادگیری تعاملی آموزش می دهد. این برنامه با شخصیت های دوست داشتنی به عنوان معلم ، معماها ، بازی ها ، پروژه های خلاقانه گام به گام ، طراحی بازی ها و چاپهای آفلاین را ارائه می دهد.

 

این برنامه برای کودکان بین 4 تا 9 سال مناسب است و نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  به بچه ها کمک می کند تا مفاهیم کلیدی برنامه نویسی را بیاموزند و از آنها برای کدگذاری پروژه های خود استفاده کنند. با انجام فعالیت های روزانه که بر اساس پیشرفت فرزند شما تغییر می کند ، می توانید مطمئن باشید ایرانیان سایبر که مغز آنها همیشه با چالش های جدید تحریک می شود اما هرگز آنقدر تحت فشار قرار نمی گیرد که نتواند به آن ادامه دهد. اگر این گزینه در حال حاضر عالی نبود ، می توانید با خیال راحت که بدانید هیچ تبلیغات نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان درون برنامه ای یا معاملات خرد وجود ندارد که به طور تصادفی روی آنها کلیک شود ، بعلاوه همه چیز را می توان توسط والدین به عنوان یک ضمانت اضافی کنترل کرد.

دارای کد

Kodable - برنامه برنامه نویسی برای کودکان در سال 2019

 

Kodable فقط در دستگاه های iOS موجود است ، به کودکان 5 ساله و بالاتر کمک می کند نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان تا پایه و اساس آینده خود را ایجاد کنند. بازی هایی که توسط معلمان و کودکان واقعی توسعه یافته است بر عملکردهای اصلی برنامه نویسی متمرکز است. Kodable با گیم پلی تعاملی که به بچه ها اجازه می دهد خط داستانی را کنترل کنند ، نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان دستورات اگر و سپس ، حلقه ها و موارد دیگر را با استفاده از بلوک های ساختاری ساده که می توانند کشیده و رها شوند برای آموزش دستورات آموزش می دهد.

  • ۰۰/۰۷/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی