یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

راه مورد علاقه من برای یافتن آموزش آنلاین ، استفاده از Google است. اگر به آموزش CSS نیاز دارم ، آموزش CSS را تایپ می کنم. من معمولاً در 5 نتیجه برتر چیزی بسیار مناسب پیدا می کنم. سایر تغییرات که به افزایش مهارت های برنامه نویسی خوبی کار می کنند عبارتند از: نحوه XXX ، معیارهای XXX و فقط XXX (XXX چیزی است که می خواهید یاد بگیرید).

 

3) با گیک ها معاشرت کنید

اگر وقت کافی را با افراد با استعداد فنی بگذرانید ، برخی از دانش آنها بر شما از بین می رود. حتی گیک ها از دیگر گیک ها یاد می گیرند ، اما اگر شما خیلی اهل گیک نیستید ، یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت مهارت های فنی شما این است که به یک باشگاه کامپیوتری محلی یا گروه کاربری بپیوندید.

 

این گروه ها معمولاً از اعضای جدید در تمام سطوح مهارت استقبال می کنند. با یکی از آنها تماس بگیرید و به عنوان مهمان در جلسه ای شرکت کنید تا ببینید آیا آن را دوست دارید یا خیر.

 

هنگامی که به یک باشگاه کامپیوتری یا سایر انجمن های تحت مدیریت گیک پیوستید ، داوطلب شدن یک راه عالی برای ایجاد دوستی سریع است. این انجمن های غیر انتفاعی اغلب افزایش مهارت های برنامه نویسی برای کارها و پروژه های کمیته به داوطلب نیاز دارند. حتی اگر مهارتهای فنی شما پایین باشد ، آنها اغلب فقط به نیروی اولیه نیاز دارند.

هنگامی که تصمیم گرفتم در دهه 90 با انجمن حرفه ای Shareware مشارکت کنم ، انرژی زیادی برای کار داوطلبانه گذاشتم. برای روزنامه های آنها مقاله نوشتم و یک سال به عنوان معاون رئیس و سپس یک سال به عنوان رئیس انجمن خدمت کردم. مطمئناً کار بسیار زیادی بود ، اما با همکاری نزدیک با سایر داوطلبان چیزهای زیادی آموختم.

بسیاری از این درس ها در اداره این سایت توسعه شخصی بسیار ارزشمند بوده است. در واقع ، نوشتن این مقالات ، که به تدریج از نظر فنی کمتر و انگیزه بخش تر شد ، به تغییر شغلی من در سال 2004 از توسعه دهنده نرم افزار به توسعه شخصی کمک کرد.

4) در مجلات فنی مشترک شوید

مجلات فن آوری ، رسانه آموزشی مورد علاقه من بودند ، اما من همه اشتراک های خود را سال ها پیش لغو کردم. در طول دهه 1980 ، من ساعت های زیادی را برای تایپ افزایش مهارت های برنامه نویسی برنامه ها در BASIC for Family Computing و مجلات مشابه دیگر گذراندم (زمان زیادی طول کشید زیرا هنوز تایپ را یاد نگرفته بودم).

اگرچه من فکر می کنم مجلات چاپی امروزه کاربرد کمتری دارند - اغلب ایرانیان سایبر  اطلاعات مشابه را می توان بصورت رایگان در اینترنت یافت - اما آنها راهی ارزان برای ارتقاء مهارت های فنی عمومی شما هستند ، به ویژه اگر بعید به نظر می رسد که شما به وسیله دیگر پیشرفت کنید. افزایش مهارت های برنامه نویسی ویرایش حرفه ای و نویسندگان مجرب امتیاز بزرگی هستند.

) دوره ها را بگذرانید

اگر یادگیری گروهی مورد شما است ، به دنبال دوره های ارتقاء کالج و دیگر کارگاه های آموزشی در زمینه خود باشید. من به صورت دوره ای کاتالوگ هایی را از طریق ایمیل از دانشگاه های لس آنجلس ، سانتا مونیکا ، لاس وگاس و افزایش مهارت های برنامه نویسی  دیگر کشورها مهارت برنامه نویسی دریافت می کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی