یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی

پس از 18 ماه، کودک نوپا به تدریج شروع به یادآوری بیشتر می کند و مهارت های حل مسئله در کودکان با استفاده از تجربیات گذشته خود برنامه ریزی می کند. به عنوان مثال، یک کودک 20 ماهه به دقت تماشا می کند که معلمش از لبه میز برای جدا کردن فنجان های تودرتو که به هم چسبیده اند استفاده می کند. چند ساعت بعد، او همین تکنیک را با چند بلوک DUPLO® امتحان می کند. به این تفکر قابل توجه احترام بگذارید و کارهایی که او انجام می دهد را توصیف کنید. اگر گیر کرد، پیشنهادی بدهید یا راه حل ممکن دیگری را نشان دهید. زمان همه چیز است، به خصوص در مورد کودکان نوپا. کمک زودهنگام ممکن است این روند را متوقف کند، با این حال بیش از حد صبر کنید و احساس ناامیدی می تواند کودک نوپا را تحت تأثیر قرار دهد. به او کمک کنید تا احساساتش را مدیریت کند تا بتواند به چالشی که در دست دارد فکر کند.

 

صحبت کردن کمک می کند

 

از آنجایی که کودکان نوپا یاد می‌گیرند چگونه با تماشا کردن و تقلید از دیگران مشکل را حل کنند، حتماً در مورد مشکلات ساده‌ای که با آن روبرو هستید صحبت کنید. به عنوان مثال، ممکن است توضیح دهید که برای رسیدن به چیزی در قفسه مهارت های حل مسئله در کودکان بالایی باید روی چهارپایه پا بگذارید. به آنها کمک کنید تا بین موقعیت های مشابه ارتباط برقرار کنند.

 

بچه های دو ساله کنجکاو و خلاق هستند و دوست ندارند به آنها گفته شود چه کار کنند، بنابراین با مشکلات زیادی مواجه می شوند. خوشبختانه مهارت های تفکر و زبان آنها در حال رشد است. آنها «دستکاری‌کنندگان ذهنی» بهتری هستند و از نظم و ترتیب برای حل مشکلات استفاده می‌کنند. رایلی، یک بچه 12 فرکی پر جنب و جوش، می‌خواهد همین الان بیرون برود! می دود تا کتش را بگیرد و با افتخار کنار در منتظر می ماند. او می داند که این توالی وقایع است که وضعیت او را حل می کند.

 

ایجاد اعتماد به نفس

 

احساس مثبت رایلی از خود و روابط عاشقانه‌اش، ایرانیان سایبر تفکر پیچیده او مهارت های حل مسئله در کودکان را ممکن می‌سازد. رشد اجتماعی/عاطفی و مهارت‌های تفکر مانند رشته‌هایی از نخ هستند که با رشد کودک به دور یکدیگر می‌پیچند. دو برابر شدن "نخ" رشد کودک را قوی تر و غنی تر می کند.

 

هیچ چیز الهام‌بخش‌تر از شادی در چهره یک کودک نوپا وقتی کاری را انجام می‌دهد، یا تمرکز کودک نوپایی که توجه کامل به آنچه در آن لحظه می‌گذرد، نیست. با محققین سخت کوش خود همکاری کنید. همه از کار سخت و سرگرمی بهره مند خواهند شد.

 

آنچه شما می توانید انجام دهید:

 اکتشافات را جشن بگیرید! بازخورد مثبتی که زیاده روی نشود، لذت یادگیری را افزایش می دهد. از کمک بیش از حد خودداری کنید. مهارت های حل مسئله در کودکان حتی نوزادان جوان از تمرینی که در نهایت از گرفتن یک اسباب‌بازی دور از دسترس هستند لذت می‌برند.

در صورت بروز مشکل، سؤالات باز بپرسید. "توپ گیر کرده است! چه کنیم؟" 3 تا 4 "این کار می کند!" توسط سوزان میلر، Ed.D.

 

وقتی 3 ساله ابی سعی می‌کند با خمیر بازی که در اوایل هفته با آرد، نمک و آب درست می‌کرد بازی کند، خمیر به انگشتانش می‌چسبد. با این حال، او به یاد می آورد که دوستش دایان را دید که روی دست هایش ماسه خشک می ریزد و آنها را به هم می مالد تا مخلوط ماسه مرطوب از بین برود. ابی تصمیم می گیرد با پاشیدن شن و ماسه از جعبه شنی مجاور روی خمیر روی انگشتانش، مشکل چسبندگی خود را حل کند. ابی در حالی که روی شن مهارت های حل مسئله در کودکان های بیشتری می ریزد و دست هایش را می مالد، می گوید: «به نظر بد می رسد. او می رود دست هایش را بشوید، وقتی معلمش می پرسد "اگر خمیر را با قاشق مخلوط کنید چه اتفاقی می افتد؟" پس از مهارت های حل مسئله انجام این کار، ابی لبخند بزرگی زد و اذعان کرد: "این کار می کند!"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی