یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

خوانندگان جوان ماجراجویی قهرمانان کتاب، کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان پروفسور بیرستون و دکتر ری را دنبال خواهند کرد، زیرا آنها تلاش می کنند الماس افسانه ای راهب را از دزدان جواهرات در امان نگه دارند. در طول مسیر، خوانندگان با شش مأموریت هیجان انگیز روبرو خواهند شد که به آنها کمک می کند تا مفاهیم اساسی را تسلط یابند. با انجام این ماموریت ها، زبان آموزان جوان می توانند مهارت های کدنویسی واقعی را که توسعه دهندگان حرفه ای هر روز از آن استفاده می کنند، به دست آورند.

 

 پس از اتمام کتاب، دانش آموز شما آماده می شود تا یک برنامه کاربردی را در وب طراحی و میزبانی کند. کدنویسی خلاقانه در پایتون: بیش از 30 پروژه برنامه نویسی در هنر، بازی و موارد دیگر نوشته شینا وایدیاناتان نوع: کتاب کار پروژه محدوده سنی توصیه شده: 12 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد

مهارت های آموزش داده شده: پایتون، تفکر محاسباتی، حل مسئله

در کتابی که اصول برنامه نویسی را پوشش می دهد، وایدیاناتان بیش از سی پروژه سرگرم کننده و خلاقانه را معرفی می کند که نوجوانان می توانند از آنها برای شروع عشق مادام العمر به برنامه نویسی استفاده کنند. نویسنده از نقشه ها، فلوچارت ها، شبه کدها و نمودارها استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه کنترل در یک برنامه جریان دارد. دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه چت‌بات‌ها، هنر هندسی، کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان داستان‌های تعاملی، بازی‌های تاس و برنامه‌های آرکید ایجاد کنند.

 

این کتاب از Python، یک زبان متن باز، برای ایجاد دانش برنامه نویسی اولیه خوانندگان خود استفاده می کند.

 

برنامه نویسی بازی سه بعدی برای کودکان: جهان های تعاملی با جاوا اسکریپت ایجاد کنید

نوشته کریس استروم

 

نوع: کتاب کار مبتنی بر پروژه

محدوده سنی توصیه شده: 10 سال به بالا

دانش پیش نیاز: ندارد

مهارت های آموزش داده شده: جاوا اسکریپت، توسعه وب، تفکر انتقادی

با کمی بیشتر از یک پنجره مرورگر، نوجوانانی که برنامه نویسی بازی ایرانیان سایبرهای سه بعدی برای کودکان را می خوانند می توانند دانش واقعی خود را از زبان جاوا اسکریپت ایجاد کنند. Strom تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های تعاملی را مشخص می کند. هر فصل تمرینات عملی را معرفی می کند که به آرامی در پیچیدگی و اندازه ایجاد می شوند. خوانندگان با ایجاد اشکال متحرک اولیه شروع می کنند، سپس کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان ساختن وب سایت، مدل های پیچیده منظومه شمسی و موارد دیگر را یاد می گیرند.

 

هدف این کتاب کمک به مبتدیان برای ایجاد اعتماد به نفس در ایجاد برنامه های کاربردی قوی و مقیاس پذیر است. هر پروژه برای تشویق فرزند شما به استفاده از تفکر برنامه‌ای در طول چالش‌های حل مسئله طراحی شده است.

 

ماجراجویی در Minecraft

توسط دیوید ویل نوع: کتاب راهنما محدوده سنی پیشنهادی: 11 تا 15 دانش پیش نیاز: ندارد

مهارت های آموزش داده شده: پایتون، بهترین شیوه های برنامه نویسی، الگوریتم ها

آیا نوجوان شما به Minecraft معتاد است؟ خوشبختانه، راهی برای تبدیل این وسواس به یک فرصت یادگیری وجود دارد. نوجوانان می توانند یاد بگیرند که چگونه عملکرد بازی محبوب و مبتنی بر بلوک را از طریق برنامه نویسی گسترش دهند.

 

در این کتاب، Whale خوانندگان جوان را در فرآیند راه‌اندازی یک پروژه کدنویسی Minecraft در رایانه شخصی، مک یا رزبری پای راهنمایی می‌کند. تا زمانی که صفحه آخر را ورق می زنند، خوانندگان می دانند که چگونه بازی های تعاملی بنویسند، گنج بسازند، ساختارهای سه بعدی عظیم بسازند و اشیاء هوشمند بسازند.

 

کد برای نوجوانان: راهنمای مبتدی عالی برای برنامه نویسی

نوشته جرمی موریتز

 

نوع: کتاب کار

محدوده سنی توصیه شده: 12 سال به بالا کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: جاوا اسکریپت، تفکر برنامه ای کتاب راهنمای موریتز برای نوجوانانی که بازی‌های ویدیویی و رسانه‌های اجتماعی را دوست دارند تهیه شده است - و بیایید صادق باشیم، کدام نوجوان دوست ندارد؟ این راهنما راهی ساده و راحت برای نوجوانان فراهم می کند تا در معرض یک زبان برنامه نویسی محبوب قرار بگیرند.

 

از ایجاد حلقه‌های منطقی گرفته تا توابع بازگشتی، موریتز تمام اصول اولیه را پوشش می‌دهد ویژگی های سخت درک زبان جاوا اسکریپت. نوجوانان مهارت های خود را با تکمیل سوالات مروری، آزمون ها، تمرین ها و پروژه های DIY توسعه می دهند. این راهنما از تصاویر رنگارنگ و نمودارهای مفید برای تشریح اصول اولیه جاوا اسکریپت استفاده می کند.

 

افکار نهایی

آیا علاقه مندید که فرزندتان خلاقیت خود را از طریق کد بیان کند؟ کتاب برنامه نویسی کامپیوتر برای بچه ها یکی  کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان از ساده ترین راه ها را ارائه می دهد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی