یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مشاغل جالب زیادی وجود دارد. اما هر شغلی برای نوجوان شما مناسب نخواهد بود. با یادگیری و درک علایق، دوست نداشتن ها و هدایای خود، قادر خواهند بود به سرعت مشاغل بالقوه را مرتب کنند. ایده های شغلی برای نوجوانان نوجوان شما زمان و پول گرانبهای خود را برای کاوش در شغلی که می شناسد هدر نمی دهد، زیرا بر اساس شخصیت آنها بهترین شغل برای آنها نیست.

12 روش هوشمند برای کمک به نوجوان خود در انتخاب مسیر شغلی

همانطور که این پست را می خوانید، مطمئنم متوجه شده اید که شما و نوجوانتان در حال انجام برنامه ریزی شغلی هستید و حتی آن را نمی دانستید! اکنون، یک یا دو فعالیت دیگر را شناسایی کنید که همه می‌توانید انجام دهید تا یک برنامه شغلی را برای دانش‌آموزتان مستحکم کنید!

چه چیزی برای نوجوان شما کار می کند؟ وقتی نوجوانتان سعی می کند شغلی را انتخاب کند، با چه موانعی برخورد کرده اید؟ در زیر نظر بدهید!

و مطمئن شوید که من را در اینستاگرام و فیس بوک دنبال کنید تا به یادگیری بیشتر نکات هوشمندانه برای تربیت نوجوانان و نوجوانان سالم از نظر عاطفی ادامه دهید!

20 مورد از بهترین شغل ها برای نوجوانان

طیف وسیعی از موقعیت ها وجود دارد که نوجوانان می توانند بر اساس برنامه، علایق ایده های شغلی برای نوجوانان  و مجموعه مهارت های خود دنبال کنند. برخی از موقعیت‌های حضوری می‌توانند به شما در کسب مهارت‌های خدمات مشتری کمک کنند، در حالی که سایر موقعیت‌های آنلاین می‌توانند به نوجوانان در کسب مهارت‌های فنی یا نوشتاری کمک کنند. در اینجا برخی از بهترین شغل ها برای نوجوانان آورده شده است. برای دریافت به روزترین اطلاعات از حقوق واقعی، بر روی پیوند حقوق و دستمزد بر اساس هر عنوان شغلی زیر کلیک کنید:

1. مهماندار فست فود

میانگین حقوق ملی: 9.29 دلار در ساعت

وظایف اصلی: متصدیان فست فود در محیط فست فود برای تهیه و سرو غذا یا نوشیدنی به مشتریان کار می کنند. آنها ممکن است پشت پیشخوان کار کنند و از مشتریان در فروشگاه یا درایو سفارش سفارش دهند. مهمانداران فست فود برای پاسخ به سؤالاتی که ممکن است مشتریان در مورد غذا داشته باشند، باید از مواد مختلف مواد غذایی خاص مطلع باشند. آنها همچنین ممکن است قسمت هایی از لابی و قسمت های حمام، از جمله میزها، کف، درها و پنجره ها را تمیز کنند.

2. متصدی کارواش

میانگین حقوق ملی: 10.17 دلار در ساعت

وظایف اصلی: یک ایده های شغلی برای نوجوانان  ایرانیان سایبر  متصدی کارواش ماشین ها را می شویند، می گردانند و می درخشند. آنها هر دو قسمت داخلی و خارجی خودروها را به موقع و کارآمد تمیز می کنند. از دیگر وظایف می توان به جاروبرقی داخل خودرو، دور ریختن زباله ها، شست و شوی بیرونی خودرو با صابون و همچنین پولیش و خشک کردن خودرو اشاره کرد.

3. دستیار لانه

میانگین حقوق ملی: 10.54 دلار در ساعت

وظایف اصلی: دستیاران لانه در پناهگاه های حیوانات یا کلینیک های دامپزشکی برای مراقبت از سگ ها و گربه ها کار می کنند. آنها قفس ها را تمیز می کنند، حیوانات را داماد می کنند، آنها را به پیاده روی می برند، حمام می کنند، دارو می دهند و به آنها غذا می دهند. آنها همچنین می‌توانند مهمانانی را که برای بازدید از حیوانات می‌آیند یا از مهمانانی که سگ‌ها و گربه‌ها را پیاده می‌کنند استقبال کنند.

4. صندوقدار فروشگاه مواد غذایی

میانگین حقوق ملی: 10.55 دلار در ساعت

وظایف اصلی: صندوق‌داران فروشگاه‌های مواد غذایی پشت یک صندوق‌فروشی کار می‌کنند ایده های شغلی برای نوجوانان  تا اقلام مشتری را اسکن کنند، محصولات آنها را بسته بندی کنند، پرداخت‌ها را دریافت کنند و پول را برگردانند. صندوق‌داران فروشگاه‌های مواد غذایی نیز ممکن است قفسه‌ها را ذخیره کنند، موجودی را تهیه کنند و به مشتریان در یافتن محصولات کمک کنند.

5. دستیار مهدکودک

میانگین حقوق ملی: 11.19 دلار در ساعت

وظایف اولیه: یک دستیار مهدکودک از کودکان در مهدکودک مراقبت می کند. دستیاران مهدکودک با تعویض پوشک، آموزش دادن به آنها، غذا دادن به آنها، شرکت در فعالیت های جذاب و خواندن داستان به کودکان خردسال کمک خواهند کرد.

6. کارگر غرفه امتیاز

میانگین حقوق ملی: 11.35 دلار در ساعت

کارگران غرفه امتیاز در غرفه های امتیاز خدمت می کنند تا در رویدادهای مختلف غذا و نوشیدنی را به مردم ارائه دهند. آنها سفارشات نوشیدنی و غذا را از مهمانان دریافت می کنند، ایده های شغلی برای نوجوانان  پرداخت ها را پردازش می کنند و   پول را تهیه می کنند. کارگران غرفه ایده های شغلی برای نوجوان امتیاز نیز وظیفه تمیز و قابل ارائه محوطه غرفه امتیاز را بر عهده دارند.

  • ۰۰/۰۸/۱۴
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی