یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

مزایای مهم مرتبط با خلاقیت:

1. ابداع

این توانایی ایجاد راه حل های عالی است، اما راه حل هایی که هیجان انگیز و ارزشمند هستند. آسف واینبرگ، رهبر نوآوری محصول، گفت:

هر بار که یک توسعه دهنده کد می نویسد، مسیری غیر قطعی خلاقیت در برنامه نویسی  را به سمت یک راه حل ناشناخته طی می کند. یک راه حل منحصر به فرد که قبلا ایجاد نشده است. اگر کار منحصر به فرد نبود، او نیازی به نوشتن آن نداشت، او به سادگی آن را کپی و پیست می کرد.

2. کنجکاوی

این کمک می کند تا روی کار عمیق و روشنگر، جستجوی انعطاف پذیر برای نکات پازل سرنخی در حافظه و محیط اطراف تمرکز کنید. این انگیزه برای یادگیری و کسب مداوم دانش است. اگرچه می توانید بدون استفاده از کنجکاوی برنامه نویس خوبی باشید، اما کسانی که از آن استفاده می کنند بسیار سریعتر پیشرفت می کنند.

3. سازگاری

پروژه های فناوری اطلاعات دائما در حال تغییر هستند و نیاز به پاسخ سریع به نظرات و اطلاعات دارند. برنامه نویس باید توانایی انطباق با فرآیندهای تیم را نشان دهد. اکثر آنها در فرآیند برنامه نویسی از این قانون پیروی می کنند. در غیر این صورت، این روند می تواند پیچیده باشد.

4. مهارت های ارتباطی

توانایی بیان واضح افکار و ایده های خود بسیار مهم است. تصور کنید که می خواهید مفهوم مشتری را بپذیرید یا به او توضیح دهید که چرا او خوب نیست. یا یک انتخاب بالقوه بحث برانگیز را که در مورد آن تصمیم گرفته اید توضیح دهید. اینکه بتوانید خلاقیت در برنامه نویسی  یک ایده را بپذیرید یا باور خود را به زبان ساده منتقل کنید، شما را متقاعدتر می کند. علاوه بر این، justi روشن

تخیل به جلوگیری از تعارض کمک می کند.

5. اشتیاق

بیشتر سازندگان در پروژه های خود درگیر می شوند و از کاری که ایرانیان سایبر  انجام می دهند لذت و انرژی می گیرند. بهترین برنامه نویسان به کد فکر می کنند، نه فقط زمانی که از نظر فیزیکی سر کار هستند: آنها دائماً در فکر بهبود آن و افزایش کارایی آن هستند. مهمتر از همه، آنها از کاری که انجام می دهند هیجان زده هستند.

6. مهارت های نوشتاری

بدون اسناد قابل خلاقیت در برنامه نویسی  اعتماد در دسترس همه اعضای تیم، امکان کمی برای یک پروژه IT خوب وجود دارد. ناگفته نماند که کار در طولانی مدت برنامه نویسان باید قادر به گسترش و به روز رسانی کد باشند. بسیاری از برنامه نویسان مهارت های نوشتاری خود را با اجرای وبلاگ هایی توسعه می دهند که در آن با دیگران نحوه غلبه بر چالش ها و یافتن راه حل ها را با دیگران به اشتراک می گذارند. این نه تنها در خدمت علم است، بلکه به آنها کمک می کند تا مهارت های نوشتاری خود را توسعه دهند.

کد - یک ابزار خلاقانه

کد "ماده" اولیه در کار برنامه نویسان است. و اگرچه در پذیرش فعلی کدگذاری برای گروهی از متخصصان هرمتیک محفوظ است، اما می تواند یک ابزار بین رشته ای باشد. این می تواند با موفقیت توسط هنرمندان معاصر، به عنوان مثال، در هنر و تبلیغات استفاده شود. کد نوشتن با آهنگسازی یا نوشتن کتاب قابل مقایسه است. کدنویسی خلاق، زمینه جدیدی را برای آزمایش، ایجاد هنر تعاملی، مانند نصب هایی که به شدت بر همه حواس تأثیر می گذارد، باز می کند. در حال حاضر نمونه های زیادی از ازدواج موفق کدنویسی با هنر و طراحی خلاقیت در برنامه نویسی  وجود دارد.

برنامه نویسی به عنوان یک حرفه خلاق و کد به عنوان یک ابزار خلاق.

به عنوان مثال می توان به نصب چندرسانه ای «اتاق اندازه گیری – کوانتوم قطعه» در موزه قیام ورشو یا MickeyPhone، یک نصب صوتی بصری تعاملی به سفارش دیزنی، یا پروژه های دیگری که زبان را با فضا و فناوری ترکیب می کند، اشاره کرد. بنابراین، کدنویسی خلاقانه تبدیل به مهارتی می شود که طراحان، هنرمندان یا صنعت تبلیغات به دنبال آن هستند و مزیت قابل توجهی در بازار کار می دهد.

برای برنامه نویسانی که نیاز به انحراف موقت از برنامه نویسی روتین روی صفحه دارند و می خواهند چیزی ملموس با کد ایجاد کنند، زمینه بسیار خوبی از فرصت باز می شود.

اقتصاد خلاق

نرم افزار و خدمات کامپیوتری در بخش خلاق.

مثال‌ها نشان می‌دهند که عملکرد جهان، که به طور فزاینده‌ای تحت سلطه تصاویر، صداها، نمادها و ایده‌ها است، روش‌های ایجاد کالاها، خدمات و آثار فرهنگی را اعمال می‌کند. در مواجهه با تغییرات گسترده، اهمیت پلت فرمی که اقتصاد، فرهنگ و فناوری را به هم متصل کند، در حال افزایش است. استراتژی های جدیدی برای آزادسازی پتانسیل خلاقیت در برنامه نویسی  خلاقانه حرفه های فناوری اطلاعات مورد نیاز است.

قبلاً در پایان دهه 1990، مفهوم بخش های خلاق برای اقتصاد خلاق در بریتانیای کبیر ایجاد شد. این "سند نقشه برداری" یک پیشرفت بزرگ برای اقتصاد بود. این اولین تلاش برای نظام بخشیدن به بخش های خلاق در سطح ملی در تاریخ بود.

از جمله موارد بارز آن مانند هنر، معماری، طراحی، افزایش خلاقیت در برنامه نویسی موسیقی، فیلم و ویدئو به عنوان بزرگترین بخش خلاق «نرم‌افزار و خدمات رایانه‌ای» قرار گرفته است.

 

  • ۰۰/۰۸/۱۶
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی