یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

سپس سایت فهرستی از تمام فروشندگان سایت های مختلف که کتاب شما شغل های پولساز برای نوجوانان را می خرند پر می کند. به شما اطلاع می دهد که چه قیمتی برای آن خواهند پرداخت.

 

قیمت هایی که خریداران پیشنهاد می کنند می تواند بین 1 تا 2 دلار و حتی بالاتر باشد. اکثر فروشندگان برچسب های حمل و نقل رایگان را نیز ارائه می دهند. بنابراین این بدان معنی است که شما می توانید کتاب را بدون هیچ هزینه ای برای آنها ارسال کنید.

 

هنگامی که خریدار کتاب را دریافت کرد، آن را ارزیابی می‌کند تا مطمئن شود در شرایطی است که شما اعلام کرده‌اید، سپس در صورت تایید، پول را به حساب PayPal شما ارسال می‌کند.

 

BookScouter یک برنامه تلفن همراه نیز در دسترس دارد. این برنامه به شما کمک می‌کند قیمت‌های پیشنهاد خرید را در همان لحظه بررسی کنید. می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه‌های محلی، گاراژ یا سایر فروش‌ها، بررسی کنید.

 

7. طراحی تی شرت

دختر نوجوان من با فروش طرح ها از طریق شغل های پولساز برای نوجوانان سایت کافه پرس درآمد کسب کرده است.

 

او اکنون بیش از دو سال است که طرح های خود را می فروشد. همچنین، او چند آیتم برای فروش دارد که به جای تصاویر حاوی عبارات محبوب است.

 

فرآیند فوق العاده آسان است. ابتدا یک حساب ایرانیان سایبر کاربری رایگان ایجاد می کنید. در مرحله بعد، طرحی را که فکر می کنید بفروشد بکشید. سپس آن را در حساب CafePress خود آپلود کنید.

 

کافه پرس و سایت های مشابه آن طرح ها را برای فروش در اقلام مختلف ارائه می دهند.

 

در اینجا برخی از مواردی که آنها با طرح های سفارشی می فروشند آورده شده است

بالش

موارد دیگری نیز برای فروش موجود است. شما شغل های پولساز برای نوجوانان می توانید پرده های حمام، برچسب ضربه گیر، برگردان های دیواری و راحتی بخرید.

 

سایت ها طرح های شما را بر روی انواع اقلامی که برای فروش دارند نشان می دهند. آنها آن را در تمام رنگ هایی که ارائه می دهند نیز نشان می دهند.

 

کمیسیون های پرداختی دریافت خواهید کرد

وقتی مشتری کالایی را با طرح شما می‌خرد، درآمد کسب می‌کنید. شرکت بر اساس مبلغ فروش به شما پورسانت می پردازد. آنها پول را از طریق سپرده PayPal برای شما ارسال می کنند.

 

شما می توانید به شغل های پولساز برای نوجوانان افزایش آگاهی از طرح هایی که ایجاد کرده اید و ارائه می کنید کمک کنید. پیوندهای محصول خود را به حساب CafePress خود در سایت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

 

هرچه محصولات شما بیشتر در معرض دید قرار گیرند، شانس بیشتری برای دیدن و خرید آن‌ها از سوی دیگران وجود دارد.

 

این یک راه عالی برای نوجوانان برای کسب درآمد غیرفعال است. شغل های پولساز برای نوجوانان (درآمد غیرفعال درآمدی است که پس از انجام کار اولیه مجبور نیستید برای آن کار کنید.)

 

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی