یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

باغبان

یک باغبان نوجوان به نگهداری یک باغ برای کسی کمک می کند، خواه آن باغ یک باغ سبزی بزرگ در حیاط خلوت باشد یا یک گل کوچک در حیاط جلو. برای اینکه یک باغبان نوجوان باشید، باید از کار کردن در بیرون لذت ببرید و از کار برای بچه ۱۲ ساله در خانه کثیف شدن نترسید. همچنین دانستن برخی از گیاهان به شما کمک می کند تا به طور تصادفی بگونیاهای باارزش کسی را در حین وجین نکشید!

خالق سبد هدیه

یک بچه 12 ساله که خلاق است و می داند چه کاری دارد

pes of هدایایی که ممکن است کسی دوست داشته باشد، می تواند تبدیل به یک سازنده سبد هدیه نوجوان شود. یک نوجوان سازنده سبد هدیه می‌تواند در تمام طول سال کار کند و سبدهایی بسازد که مردم از شما بخرند تا به دیگران هدیه دهند. آنها می توانند برای تولد، کریسمس یا هر مناسبتی باشند. کسب و کارها حتی ممکن است آنها را برای مشتریان بفرستند تا بگویند "متشکرم!" 

معاون خانوار

یک دستیار خانواده نوجوان کسی است که از اعضای خانواده یا همسایگان برای کمک در اطراف خانه پول می گیرد. برخی از افراد ممکن است آنقدر شلوغ باشند که نتوانند خودشان تمام نظافت را انجام دهند، بنابراین شما را استخدام می کنند تا به آنها کمک کنید. دیگران ممکن است دیگر نتوانند همه کارها را انجام دهند، به همین دلیل است که به شما به عنوان یک دستیار خانواده نوجوان نیاز دارند که به امور آنها رسیدگی کنید.

منظره ساز

فقط سخت‌کوش‌ترین نوجوانان ۱۲ ساله می‌توانند به عنوان یک نوجوان منظره‌ساز درآمد کسب کنند، اما معمولاً پول خوب است. به عنوان یک منظره‌ساز نوجوان، مطمئن خواهید شد که بیرون خانه‌ها و مشاغل مردم شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. ممکن است کارهایی مانند چمن زنی، کشیدن علف های هرز، کوتاه کردن بوته ها یا درختان، یا حتی کمک به کاشت گل و گذاشتن مالچ انجام دهید. اساساً هر آنچه که لازم است تا حیاط آنها عالی به نظر برسد! 

پایه لیموناد

برای اینکه یک فروشنده لیموناد نوجوان باشید، باید یک میزی ترتیب دهید که در آن به مردم لیموناد بفروشید. در تابستان که مردم بیشتر به یک نوشیدنی سرد، خوشمزه و با طراوت نیاز دارند، کار بسیار خوبی است. کار برای بچه ۱۲ ساله در خانه می توانید در حیاط جلویی خود یک غرفه آبلیمو درست کنید، یا رویدادهایی را در محله خود پیدا کنید که می توانید به آنجا بروید و لیموناد خود را بفروشید.

مدل

اگر 12 ساله هستید و آرزوی مدل شدن را دارید، چرا صبر کنید؟ می‌توانید از هم‌اکنون به‌عنوان یک مدل نوجوان شروع به کار کنید، برای عکس‌برداری ژست بگیرید، در آگهی‌های بازرگانی حضور داشته باشید و وسایلتان را روی کت‌واک بچرخانید. چه در حال مدل‌سازی لباس، اسباب‌بازی یا سایر محصولات باشید، از انجام کاری که دوست دارید بسیار لذت خواهید برد و با انجام آن می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید. 

پرستار حیوان خانگی

برای اینکه یک پرستار ایرانیان سایبر  حیوان خانگی نوجوان باشید، باید مسئولیت پذیر باشید و باید حیوانات را دوست داشته باشید. این یک کار عالی در تمام طول سال است زیرا مردم همیشه به تعطیلات می روند. به‌عنوان یک نگهدارنده حیوان خانگی، باید مطمئن شوید که از حیوانات شخصی به خوبی مراقبت می‌شود. شما نه تنها باید به آنها غذا بدهید و مطمئن شوید که آب دارند، بلکه باید به آنها توجه زیادی نیز داشته باشید.

نگهدارنده گیاه

یک پرورش دهنده گیاه نوجوان مسئول مراقبت از گیاهان دوست، اعضای خانواده یا همسایه ها در زمانی است که آنها دور هستند. شما باید هر روز یا هر چند روز یکبار به خانه آنها بروید و مطمئن شوید که از همه گیاهان آنها به درستی مراقبت می شود. مهم است که وقتی یک گیاه پز نوجوان هستید مسئولیت پذیر باشید و کار برای بچه ۱۲ ساله در خانه دستورالعمل ها را به خوبی دنبال کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از گیاهان در ساعت شما نمی میرند!

به عنوان یک پاک کننده استخر نوجوان، بخشی از تابستان خود را صرف تمیز نگه داشتن استخرها خواهید کرد تا مردم بتوانند از آنها لذت ببرند. این یک کار عالی است زیرا آسان است و بسیاری از افراد استخر دارند اما زمان تمیز کردن آنها را ندارند. بنابراین، به عنوان یک نوجوان تمیزکننده استخر، هر چند وقت یکبار که آنها نیاز دارند به خانه آن‌ها می‌روید تا چیزهای بزرگ را با توری و زیر آن را با جاروبرقی مخصوص تمیز کنند

فروشنده بذر

یک فروشنده بذر نوجوان در بهار و تابستان دانه ها را به دوستان، اعضای خانواده و همسایگان می فروشد. این شغل مخصوصاً برای کودکان 12 ساله که باغ ارگانیک خود را دارند بسیار عالی است زیرا می توانند دانه ها را از محصول خود برای فروش ذخیره کنند. حتی اگر باغ خود را ندارید، باز هم می توانید با خرید دانه های ارزان برای فروش مجدد، یک فروشنده بذر نوجوان باشید! 

براق کننده کفش

هیچ کس دوست ندارد کفش های فانتزی و کثیف بپوشد، به همین دلیل است که می توانید به عنوان یک براق کننده کفش نوجوان درآمد زیادی کسب کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید مهارت تمیز کردن کفش و چند ابزار اولیه است! سپس، افرادی را در محله خود پیدا کنید که به طور منظم از کفش های چرمی فانتزی استفاده می کنند و به آنها پیشنهاد می کنید که ظاهری نو داشته باشند و به زودی یک براق کننده کفش نوجوان خواهید بود! 

آزمایش کنندهی بازیهای رایانهای

تا زمانی که مشکلی ندارید یک بازی را بارها و بارها و در تنظیمات مختلف انجام دهید، می توانید به عنوان یک تستر بازی های ویدیویی نوجوان کسب درآمد کنید. این شغل مناسب برای هر کسی است که عاشق بازی های ویدیویی است و کار برای بچه ۱۲ ساله در خانه از کمی کار اضافی نمی ترسد. شما باید مطمئن شوید که هر قسمت از بازی به خوبی کار می کند و در صورت وجود هر گونه مشکل باید به شرکت بازی اطلاع دهید. 

فروشنده آب

یک فروشنده آب نوجوان می تواند در تابستان از فروش آب سرد در روزهای گرم درآمد زیادی کسب کند. این یک کار عالی برای نوجوانان 12 ساله است زیرا خرید یک دسته بطری آب، یافتن یک رویداد محلی و سرد نگه داشتن بطری ها در حین فروش آسان است. شما می توانید یک استند راه اندازی کنید که مردم به سمت شما بیایند یا یک واگن بیاورید و آب را برای آنها ببرید! 

شستشودهنده شیشه

برای کمک به مردم برای داشتن پنجره های کار برای بچه ۱۲ ساله در خانه زیبا در خانه یا محل کار خود، می توانید به عنوان یک پنجره شوی نوجوان استخدام شوید. این کار بسیار آسان است، بنابراین هر کسی می تواند آن را انجام دهد، اما اگر پنجره های طبقه دوم را اشتغال کودک در خانه انجام می دهید، به یک نردبان محکم نیاز دارید و باید بسیار مراقب باشید. با این حال، یک پنجره شوی نوجوان بودن یک راه عالی برای این است

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی