یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

دختران:

دختران ممکن است از 8 سالگی شروع به رشد جوانه های چگونه با مشکلات شایع دوران بلوغ مقابله کنیم؟ سینه کنند. سینه ها بین 12 تا 18 سالگی به طور کامل رشد می کنند.

موهای ناحیه تناسلی، موهای زیر بغل و پاها معمولاً در حدود 9 یا 10 سالگی شروع به رشد می کنند و در حدود 13 تا 14 سالگی به الگوهای بزرگسالان می رسند.

منارک (آغاز دوره های قاعدگی) معمولاً حدود 2 سال پس از ظاهر شدن زودرس موهای سینه و شرمگاه رخ می دهد. ممکن است در سن 9 سالگی یا در اواخر 16 سالگی رخ دهد. میانگین سن قاعدگی در ایالات متحده حدود 12 سال است.

جهش رشد دختران در حدود 11.5 سالگی به اوج خود می رسد و در حدود 16 سالگی کند می شود.

پسران:

پسرها ممکن است متوجه شوند که بیضه ها و کیسه بیضه آنها در سن 9 سالگی رشد می کند. به زودی آلت تناسلی شروع به بلند شدن می کند. در سن 17 یا 18 سالگی، اندام تناسلی آنها معمولاً به اندازه و شکل بزرگسالان است.

رشد موهای ناحیه تناسلی و همچنین موهای زیر بغل، پاها، سینه و صورت در پسران از حدود 12 سالگی شروع می شود و در حدود 17 تا 18 سالگی به الگوهای بزرگسالان می رسد.

پسرها با یک اتفاق ناگهانی مانند شروع قاعدگی در دختران، بلوغ را شروع نمی کنند. داشتن تشعشعات شبانه منظم (رویاهای مرطوب) شروع بلوغ در پسران است. رویاهای خیس معمولا بین 13 تا 17 سالگی شروع می شود. میانگین سنی آن حدود 14 سال و نیم است.

صدای پسرها همزمان با رشد آلت تناسلی تغییر می کند. انتشارات شبانه با اوج جهش ارتفاع رخ می دهد.

جهش رشد پسران در حدود 13 و نیم سالگی به اوج خود می رسد و در حدود 18 سالگی کند چگونه با مشکلات شایع دوران بلوغ مقابله کنیم؟ می شود.

رفتار - اخلاق

تغییرات فیزیکی ناگهانی و سریعی که نوجوانان از سر می گذرانند، نوجوانان را بسیار خودآگاه می کند. آنها حساس هستند و نگران تغییرات بدن خود هستند. آنها ممکن است مقایسه های دردناکی در مورد خود با همسالان خود انجام دهند.

تغییرات فیزیکی ممکن است در یک برنامه منظم و هموار رخ ندهد. بنابراین، نوجوانان ممکن است مراحل نامناسبی را هم در ظاهر و هم از نظر هماهنگی بدنی پشت سر بگذارند. اگر دختران برای شروع دوره قاعدگی خود آماده نباشند، ممکن است مضطرب باشند. اگر پسرها از انتشار گازهای گلخانه ای در شب اطلاعی نداشته باشند، ممکن است نگران باشند.

در دوران نوجوانی، طبیعی است که جوانان از والدین خود جدا شوند و هویت خود را بسازند. در برخی موارد، این ممکن است بدون مشکل از سوی والدین و سایر اعضای خانواده رخ دهد. با این حال، این ممکن است منجر به درگیری در برخی خانواده ها شود زیرا والدین سعی می کنند کنترل خود را حفظ کنند.

هنگامی که نوجوانان در جستجوی هویت خود از ایرانیان سایبر والدین خود دور می شوند، دوستان اهمیت بیشتری پیدا می کنند.

گروه همسالان آنها ممکن است به یک پناهگاه امن تبدیل شود. این به نوجوان اجازه می دهد تا ایده های جدید را آزمایش کند.

در اوایل نوجوانی، گروه همسالان اغلب از دوستی های غیر عاشقانه تشکیل می شود. اینها اغلب شامل «کلایک ها»، باندها یا کلوپ ها می شوند. اعضای گروه همسالان اغلب سعی می کنند شبیه به هم رفتار کنند، یکسان لباس بپوشند، کدها یا تشریفات مخفی داشته باشند و در فعالیت های مشابه شرکت چگونه با مشکلات شایع دوران بلوغ مقابله کنیم؟  کنند.

همانطور که جوان به اواسط نوجوانی (14 تا 16 سال) و فراتر می رود، گروه همسالان گسترش می یابد و شامل دوستی های عاشقانه می شود.

در اواسط تا اواخر نوجوانی، جوانان اغلب احساس می کنند که نیاز به ایجاد هویت جنسی خود دارند. آنها باید با بدن و احساسات جنسی خود راحت شوند. نوجوانان یاد می گیرند که پیشرفت های صمیمی یا جنسی را بیان کنند و دریافت کنند. جوانانی که فرصت چنین تجربیاتی را ندارند ممکن است در بزرگسالی با مشکلات بیشتری در روابط صمیمانه روبرو شوند.

نوجوانان اغلب رفتارهایی دارند که با چندین افسانه نوجوانی سازگار است:

اولین افسانه این است که آنها "روی صحنه" هستند و توجه دیگران دائماً بر ظاهر یا اعمال آنها متمرکز است. این خود محوری عادی است. با این حال، ممکن است به نظر برسد (مخصوصاً برای بزرگسالان) با پارانویا، عشق به خود (خودشیفتگی) یا حتی هیستری.

یکی دیگر از اسطوره های نوجوانی این ایده است که "این هرگز برای من اتفاق نمی افتد، فقط برای شخص مقابل". "این" ممکن است نشان دهنده باردار شدن یا ابتلا به یک بیماری مقاربتی پس از داشتن رابطه جنسی محافظت نشده، ایجاد تصادف چگونه با مشکلات شایع دوران بلوغ مقابله کنیم؟ رانندگی در حین رانندگی تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر، یا هر یک از بسیاری از اثرات منفی دیگر رفتارهای پرخطر باشد.

ایمنی

نوجوانان قبل از اینکه مهارت های تصمیم گیری خوبی کسب کنند، قوی تر و مستقل تر می شوند. نیاز شدید به تایید همسالان ممکن است یک جوان را وسوسه کند تا در رفتارهای پرخطر شرکت کند.

وسیله نقلیه موتوری sa

fety باید استرس داشته باشد. باید بر نقش راننده/مسافر/عابر پیاده، خطرات سوء مصرف مواد و اهمیت استفاده از کمربند ایمنی تمرکز کند. نوجوانان نباید از امتیاز استفاده از وسایل نقلیه موتوری برخوردار شوند مگر اینکه بتوانند نشان دهند که می توانند با خیال راحت این کار را انجام دهند.

سایر مسائل ایمنی عبارتند از:

نوجوانانی که درگیر ورزش هستند باید استفاده از تجهیزات و وسایل حفاظتی یا لباس را بیاموزند. باید قوانین بازی ایمن و نحوه برخورد با فعالیت های پیشرفته تر را به آنها آموزش داد.

جوانان باید از خطرات احتمالی از جمله مرگ ناگهانی بسیار آگاه باشند. این تهدیدها می تواند با سوء مصرف منظم مواد، و با استفاده آزمایشی از مواد مخدر و الکل رخ دهد.

نوجوانانی که اجازه استفاده یا دسترسی به سلاح گرم را دارند باید نحوه استفاده صحیح از آن را بیاموزند.

اگر نوجوانان به نظر می رسد که از همسالان خود منزوی هستند، چگونه با مشکلات شایع دوران بلوغ مقابله کنیم؟ به مدرسه یا فعالیت های اجتماعی بی علاقه هستند، یا در مدرسه، کار یا ورزش ضعیف عمل می کنند، نیاز به ارزیابی دارند.

بسیاری از نوجوانان در معرض خطر ابتلا به افسردگی و اقدام بالقوه خودکشی هستند. این می تواند به دلیل فشارها و درگیری ها در خانواده، مدرسه یا سازمان های اجتماعی،  مشکلات دوره ی بلوغ گروه های همسالان و روابط صمیمی آنها باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی