یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

1. CODESPARK Academy: برنامه نویسی کودکان

مهارت های کدنویسی

برنامه برنده جایزه برای راهنمایی بچه ها در مورد کدنویسی. کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان رابط کاربری CodeSpark به گونه ای طراحی شده است که کودکان بیشتر درگیر فعالیت های سرگرم کننده هستند و حتی متوجه نمی شوند که در حال یادگیری هستند. با شخصیتی به نام "فوس" کدنویسی را یاد می گیرند. این برنامه شامل مفاهیم اولیه کد نویسی است، بنابراین آنها از تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله برای کمک به Foos استفاده می کنند. CodeSpark جوانه ها را برای ایجاد داستان ها و بازی های خود توسعه می دهد.

این اپلیکیشن رایگان و برای پلتفرم های اندروید و ios در کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان دسترس است. پازل های CodeSpark در درجه اول به گونه ای طراحی شده اند که کودکان می توانند از این برنامه بدون جهت بزرگسالان استفاده کنند. CodeSpark یک منطقه بازی باز دارد که بچه ها می توانند بازی های شخصی خود را کدنویسی کرده و به اشتراک بگذارند. به لطف صداها، ضبط‌ها و عکس‌های سفارشی، حتی می‌توانید هنگام کدنویسی با برنامه تعامل داشته باشید. علاوه بر پازل ها و مناطق بازی، این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر مفاهیم و الگوریتم های برنامه نویسی است.

2. کداک

مهارت های کدنویسی کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان 

یکی دیگر از پلتفرم‌های کدنویسی شگفت‌انگیز برای بچه‌ها، جدا از کتاب‌های محاسباتی فعال در مدرسه که می‌توانید زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی را تمرین کنید و از ابزارهای حرفه‌ای برای یادگیری نحوه ساخت بازی و ساخت وب‌سایت استفاده کنید. کداکید شامل زبان های برنامه نویسی مانند Javascript، Java، CSS، Unreal Engine، Python ایرانیان سایبر ، Arduino، HTML و Lua می باشد. این نرم افزار همچنین مهارت کودکان در ریاضیات، مهارت های حل مسئله و مهارت های یادگیری انتقادی را بهبود می بخشد. Codakid علاوه بر کدنویسی و زبان های برنامه نویسی، کودکان را در برنامه نویسی هواپیماهای بدون سرنشین، ساخت اپلیکیشن و کدنویسی برای Minecraft و Roblox توسعه می دهد.

3. HOPSCOTCH: برنامه نویسی برای بچه ها کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان 

Hopscotch یک برنامه عالی برای بچه ها برای یادگیری کدنویسی است. این اپلیکیشن اساسا برای دانش آموزان کلاس دوم تا ششم طراحی شده است. این یک برنامه رایگان است که برای نسخه ios اصلاح شده است. تمرینات منظم Hopscotch به کودکان اجازه می دهد تا بازی ها، برنامه ها و انیمیشن ها را به صورت جداگانه توسعه دهند. از آنجایی که شما بازی‌ها، برنامه‌ها و انیمیشن‌های خود را توسعه می‌دهید، برنامه‌ها خلاقیت را در مراحل اولیه پرورش می‌دهند. Hopscotch یک ابزار کاربر پسند و بسیار راحت برای دسترسی است. این نرم افزار حاوی آموزش های ویدیویی است که کودک شما را از طریق توسعه بازی های محبوب مانند Dino run، Minecraft، Cherry pot، Geometry Dash کتاب آموزش برنامه نویسی به کودکان ، کتاب برنامه نویسی کودکان  Pokemon go و بسیاری بازی های دیگر راهنمایی می کند. Hopscotch همچنین امکانات جدیدی را برای دانش آموزان در موضوعات مختلف ارائه می دهد. این اپلیکیشن توسط مجله والدین به عنوان بهترین آموزش اپلیکیشن شناخته شده است.

  • ۰۰/۰۸/۲۳
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی