یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اقتصادی - نرم افزار ابزاری برای بهینه سازی سود و/یا بهره وری برای سازمان است

Model Perfection - نرم افزاری هدف از برنامه نویسی کامپیوتر است که دامنه را تا حد امکان دقیق، کامل و/یا منطقی و خردمندانه توصیف می کند.

Human Grokking - نرم افزار برای انتقال ایده ها به نگهبانان فعلی و آینده تا حد امکان کارآمد است.

هارمونی - انتخاب های انجام شده باید مشاجره و عصبانیت را تا حد امکان برای "گروه ما" کاهش دهد.

آسایش شخصی - اگر شخص شخصاً چیزها را به روش خاصی تنظیم کند، مانند MentalIndexability، "احساس خوبی دارد". (این ممکن است به برخی از موارد بالا ترجمه شود یا نباشد. بستگی دارد.)

سوخت رزومه - انتخاب های نرم افزار باید رزومه من را با بهترین مهارت ها و کلمات کلیدی پر کنند

البته ممکن است ترکیبی وجود داشته باشد. هدف از برنامه نویسی کامپیوتر معیارهایی که فرد برای اندازه گیری «خوبی» انتخاب می کند اغلب به انتخاب او بستگی دارد. (من به سمت "اقتصادی" متمایل می شوم.)

--بالا

شما باید ترجیح شخصی خودسرانه را به لیست اضافه کنید. این رایج‌ترین دلیل برای انتخاب گزینه‌های طراحی نرم‌افزار و ابزار است، اما معمولاً از ترکیبی صریح یا ضمنی از دسته‌های شما برای توجیه آن استفاده می‌شود.

باشه، انجام شد. باید به این نکته اشاره کنم که اغلب مردم نمی دانند که دیگران فقط متفاوت از آنها فکر می کنند و بنابراین از ترجیحات خود به عنوان پیش فرض استفاده می کنند تا زمانی که خلاف آن گفته شود. بنابراین، من مردد هستم که آن را "خودسرانه" به معنای کلی بنامم.

هدف اصلی برنامه نویسی (در یک سازمان معمولی) برقراری ارتباط ایرانیان سایبر یک الگوریتم به انسان دیگر (و/یا نمونه ای از خود در آینده) است. هدف ثانویه برقراری ارتباط یک الگوریتم با یک ماشین (کامپیوتر) است.

اگر برعکس بود، معمولاً از زبان ماشین، اسمبلر یا زبان سطح پایین دیگری استفاده می‌کردیم.

(اجرای "درست" شاید هدف اصلی باشد، هدف از برنامه نویسی کامپیوتر اما این بیشتر در این بحث ها مشخص شده است و اگر "درست" حیاتی باشد، مانند نرم افزارهای بانکی یا پشتیبانی زندگی، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چنین نرم افزارهایی ممکن است منجر به استفاده بیشتر از نیروی کار شوند. تکنیک‌های فشرده بیش از قابلیت گرم شدن خالص یا سریع.)

تاریخ

برای اینکه کامپیوتر دستورالعمل‌های داده شده را بفهمد، باید از زبان خاصی به نام کد ماشین استفاده شود که به راحتی آن را درک می‌کند، اما آن را برای مردم بیش از حد پیچیده می‌کند. در واقع فقط از رشته های بی پایان اعداد 1 و 0 تشکیل شده است. (سیستم اعداد باینری)

 

برای تسهیل کار، اولین اپراتورهای کامپیوتر تصمیم گرفتند که 1 و 0 را با کلمات یا حروف انگلیسی جایگزین کنند. این به زبان اسمبلی معروف است. به عنوان مثال برای افزودن حرف A از کلمه انگلیسی add استفاده می شود. در واقع نوشتن به زبان اسمبلی هدف از برنامه نویسی کامپیوتر اساساً مانند نوشتن در زبان ماشین است، اما حروف و کلمات راحت‌تر از اعداد به خاطر سپردن و درک می‌شوند.

 

با افزایش پیچیدگی کارهای انجام شده توسط کامپیوترها، نیاز به روش مناسب تری برای برنامه نویسی آنها شد. بنابراین، زبان های سطح بالا ایجاد شدند. در حالی که یک کار ساده مانند اضافه کردن دو عدد ممکن است به چندین دستورالعمل زبان اسمبلی نیاز داشته باشد، هدف از برنامه نویسی کامپیوتر در یک زبان سطح بالا فقط یک دستورالعمل کافی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی