یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

خراش آنلاین

 یک زبان برنامه نویسی آموزشی برای کودکان است که به روشی ساده و آموزش برنامه نویسی اسکرچ  سرگرم کننده امکان یادگیری رازهای اساسی برنامه نویسی را در دانش آموزان بسیار کم سن و سال فراهم می کند. این به لطف ارائه بصری ساختار کدهای فردی امکان پذیر است که تشخیص و ترکیب آنها را در مرحله اولیه آموزش بسیار آسان می کند. Scratch اولین ابزاری است که برنامه نویسی را یاد می گیرد. به لطف آن، درک ماهیت این جهت تکنولوژیک برای انجام فعالیت‌های پیچیده‌تر امکان‌پذیر است.

 

مزایای دوره آنلاین

یکی از مزایای مهم شرکت در کلاس‌های Scrath به صورت آنلاین این است که دانش‌آموزان می‌توانند به طور مؤثر دانش را از آسایش خانه خود کسب کنند. این بدان معناست که نیازی به برگزاری جلسات بین فردی با سایر شرکت کنندگان دوره و با معلمان نیست. این جنبه با توجه به شرایط اپیدمیولوژیک موجود در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توانایی دورکاری و ماندن درآموزش برنامه نویسی اسکرچ  خانه احساس امنیت را برای کودکان و والدین تقویت می کند.

 

مزایای Scratch آنلاین

کودکان می توانند بر اساس راحتی در هر مکانی در فعالیت ها شرکت کنند.

 

شرکت در دوره آنلاین با Scratch نیازی به جلسات بین فردی با سایر شرکت کنندگان ندارد و احساس امنیت بیشتری را در یک لحظه اپیدمیولوژیک دشوار تضمین می کند.

 

ارتباط با معلم راحت و ایرانیان سایبر بدون پیچیدگی است.

 

این دوره کد نویسی روشی خلاقانه و کاربردی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان آموزش برنامه نویسی اسکرچ در سلول است. تنها چیزی که برای گذراندن دوره مورد نیاز است یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت است.

 

در مورد اسکرچ چه باید بدانید؟

اولین نسخه Scratch در سال 2003 در بازار زبان های برنامه نویسی ظاهر شد. طراح اصلی آن میچل رسنیک - آموزش برنامه نویسی اسکرچ خالق آمریکایی سری اسباب بازی های Lego Mindstorms و خالق زبان StarLogo است. از سوی دیگر، نام اسکرچ به تکنیک میکس موسیقی که توسط جامعه موسیقی هیپ هاپ استفاده می شود (به اصطلاح «خراش») اشاره دارد. از نظر استعاری، برنامه نویسی با استفاده از زبان اسکرچ مانند ترکیب کدهای فردی آموزش برنامه نویسی اسکرچ  در قالب پازل است.

 

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • javad salehi

آموزش برنامه نویسی اسکرچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی