یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با افزایش تقاضا برای مهارت‌های فن‌آوری، هزینه کلاس برنامه نویسی آموزش سنتی علوم رایانه می‌تواند برای تولید فارغ‌التحصیلان کافی برای رفع نیازهای بازار تلاش کند. بوت کمپ ها با آموزش این مهارت ها در قالبی کوتاه تر و فشرده تر از برنامه های کالج سنتی، این شکاف نیروی کار را برطرف می کنند.

 

بوت کمپ ها با تاکید بر آمادگی شغلی بر تئوری علوم کامپیوتر، معمولاً دانش آموزان را در زبان های برنامه نویسی پرکاربرد مانند CSS، جاوا اسکریپت و HTML آموزش می دهند. بوت کمپ های جامع معمولاً به 13 تا 24 هفته مطالعه نیاز دارند. دوره‌های کدنویسی کوتاه‌تر، مقدمه‌ای مفید برای این رشته ارائه می‌کنند، اما ممکن است شرکت‌کنندگان را به اندازه کافی برای مشاغل سطح ابتدایی آماده نکنند.

 

بوت کمپ ها می توانند در مقایسه با کسب مدرک دانشگاهی در هزینه صرفه جویی کنند، اما زبان آموزان باید در نظر داشته باشند که این برنامه ها واجد شرایط کمک مالی فدرال نیستند. با این حال، آموزش بوت‌کمپ می‌تواند منجر به افزایش پتانسیل حقوق و بازدهی مثبت سرمایه‌گذاری در آینده شود. برای بررسی هزینه های بوت کمپ های کدنویسی و مقایسه آنها با درجه های سنتی هزینه کلاس برنامه نویسی به خواندن ادامه دهید.

 

این صفحه را پیمایش کنید

 

هزینه بر اساس نوع | تفکیک هزینه | مقایسه مدرک تحصیلی | سوالات متداول

در راهنمای جامع ما درباره Bootcamps بیشتر بیاموزید

 

هزینه یک بوت کمپ کدنویسی بر اساس نوع

هزینه های بوت کمپ کدنویسی بر اساس فرمت برنامه، طول مدت و بار دوره متفاوت است. یک مطالعه RTI Press در سال 2017، متوسط ​​شهریه 13500 دلاری را برای برنامه‌های آماده‌سازی حرفه‌ای تمام وقت (CCPP) گزارش کرد. علاوه بر CCPP ها، بسیاری از ایرانیان سایبر مدارس کدنویسی دوره های مستقلی را با تمرکز بر مهارت های خاص ارائه می دهند.

 

CCPP های کوتاهتر معمولاً 1 تا 8 هفته طول می کشد، اما ممکن هزینه کلاس برنامه نویسی است استانداردهای آماده سازی شغلی مشابه اردوهای طولانی را ارائه نکنند. این دوره های کم هزینه برای برنامه های تمام وقت به طور متوسط ​​8500 دلار دریافت می کنند. کمپ های همه جانبه از 9 تا 16 هفته متغیر است و میانگین قیمت تمام وقت آن 13500 دلار است. این اردوگاه ها آموزش های حرفه ای کامل تری را ارائه می دهند. اردوهای تمام وقت طولانی تر، هزینه کلاس برنامه نویسی عمیق ترین محیط یادگیری را با بالاترین هزینه متوسط ​​فراهم می کند.

 

علاوه بر گزینه های تمام وقت و پاره وقت، برخی از بوت کمپ ها دارای انواعی با سرعت و سرعت خود هستند تا برنامه های فراگیران را در نظر بگیرند. مدارس کدنویسی همچنین ممکن است فرمت های آنلاین، حضوری و ترکیبی را ارائه دهند که می تواند هزینه کلاس برنامه نویسی بر سرعت و هزینه تأثیر بگذارد.

شکستن هزینه های بوت کمپ کدنویسی

هزینه های شهریه برای بوت کمپ

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • javad salehi

هزینه کلاس برنامه نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی