یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

او می گوید که BASIC "ساده و (معمولا) تعاملی است. این باعث می شود که آن را برای هدف آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصلی خود بسیار خوب کند: آموزش اصول برنامه نویسی به مبتدیان. شبکه های معرفی خوب دیگری نیز وجود دارد معیارها، اما با BASIC شما مجبور نیستید چیزهایی مانند "ما بعداً نحوه تعریف یک روش را یاد بگیریم" یا "بعداً یاد خواهیم گرفت که یک شی چیست" بگویید." تلاش برای توضیح یک عبارت لامبدا ( بسته شدن با نام مستعار، نشانگر تابع مستعار) به یک تازه کار می تواند آنها را کاملاً گیج کند."

 

با این حال، به نظر نمی‌رسد که او در حال ریشه‌یابی این زبان است تا خود را دوباره تأیید کند: «وقتی در مورد متغیرها و شاخه‌ها یاد گرفتید، BASIC دیگر چیزهایی را که در دنیای برنامه‌نویسی امروزی مفید است به شما آموزش نمی‌دهد.»

 

برین می گوید که «چرا جانی نمی تواند کدنویسی کند» در نهایت درخواستی برای بازگشت بیسیک نبود. چیزی که او ابراز تاسف می‌کند این است که رایانه‌های استاندارد مدرن به هیچ وجه راهی برای یک مبتدی ارائه نمی‌دهند که یک رایانه استاندارد را روشن کند و بلافاصله آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برنامه‌نویسی آن را با حداقل آموزش آغاز کند.

 

او می‌گوید: «برای یک دهه، BASIC به قدری جهانی در دسترس بود که سازندگان کتاب‌های درسی تمرین‌های برنامه‌نویسی ساده را در اکثر متون استاندارد ریاضی و علوم قرار دادند. "و معلمان آنها را تعیین کردند. و به این ترتیب، بخش بسیار بیشتری از دانش‌آموزان تجربه کمی در دست زدن به برنامه‌های 12 خطی که یک پیکسل را به حرکت در می‌آورد، به دست آوردند و بنابراین، در درون خود می‌دانستند که هر نقطه روی هر صفحه از یک الگوریتم تبعیت می‌کند.

 

 

Quite Basic یک پیاده سازی معاصر و کاملاً مبتنی بر مرورگر از زبان Quite Basic است

در سال‌هایی که مقاله برین منتشر شد کد نرم افزار: زبان های برنامه نویسی، کنترل کد و نسخه سازی

ایجاد یک محصول نرم افزاری به چیزی بیش از انتخاب یک طرح و تصمیم گیری درایرانیان سایبر مورد نحوه تعامل کاربر با رابط نیاز دارد. استارت‌آپ‌ها همچنین باید به کد پشت محصول نرم‌افزاری فکر کنند.

 

در این مقاله، ایجاد کد و کنترل شامل چه مواردی است و اصول مهم کدنویسی را به شما آموزش می‌دهیم. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان شما باید این اصول کدنویسی را بدانید تا بتوانید بهترین زبان برنامه نویسی را برای نرم افزار خاص خود انتخاب کنید. ابزارهای معرفی شده در این مقاله به بهبود کارایی کدنویسی شرکت شما کمک می کند.

 

این مقاله برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌هایی است که برای توسعه یک محصول نرم‌افزاری برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌خواهند بتوانند با تیم توسعه خود در رابطه با تصمیم‌گیری‌های کدنویسی ارتباط برقرار کنند. این مقاله به بنیان‌گذاران کمک می‌کند تا بهترین زبان برنامه‌نویسی را برای استفاده و همچنین نحوه کنترل نسخه‌سازی کد توسعه‌یافته در طول فرآیند توسعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را شناسایی کنند.

 

هنگامی که استارتاپ شما یک ایده و یک برنامه کلی در مورد نحوه تعامل همه مؤلفه ها دارد، باید به نحوه ایجاد و مدیریت کد فکر کنید. از این منبع برای آشنایی با زبان های مختلف برنامه نویسی و نحوه انتخاب مناسب ترین (ها) برای محصول استارت آپ خود استفاده کنید.

 

علاوه بر این، استارت‌آپ‌ها اصول کدنویسی را در مورد نحوه کنترل ایجاد و بازبینی کد در یک محیط تیمی و همچنین فرآیند نسخه‌سازی برای نسخه‌های داخلی و خارجی را یاد خواهند گرفت. در نهایت، هدف این است که از طریق یادگیری اولیه درآموزش برنامه نویسی مورد ایجاد و کنترل کد، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان چالش های کمتری در طول فرآیند توسعه وجود داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی