یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

بر روی تخصص ها تمرکز دارد: مجموعه دوره هایی که برای ایجاد کلاس های برنامه نویسی در تهران مهارت های شما در یک موضوع خاص طراحی شده اند، اما نه به اندازه یک برنامه کامل. به عنوان مثال، تخصص شش دوره ای "ساختارها و الگوریتم های داده" ساختارهای داده پایه، الگوریتم های پایه، الگوریتم های نمودار، الگوریتم های رشته ای، الگوریتم های پیشرفته و مونتاژ ژنوم را پوشش می دهد.

 

توجه داشته باشید که همه دوره ها رایگان نیستند، اما بسیاری از دوره ها رایگان هستند. دوره ها به صورت خودسرانه هستند اما تاریخ شروع و پایان مشخصی دارند، به این معنی که باید در صورت در دسترس بودن آنها را طی کنید. دوره های امروز ممکن است فردا وجود نداشته باشد، اما دوره های جدید ممکن است به جای آنها ظاهر شوند. اگر به ایده‌هایی نیاز دارید، بهترین دوره‌های آموزشی Coursera را بررسی کنید.

 

4. PVTuts

 

PVTuts یک مخزن آنلاین رایگان دوره های ویدیویی برای یادگیری زبان های برنامه نویسی است. از سال 2013 به‌روزرسانی نشده است، اما کتابخانه ویدیویی هنوز یک منبع عالی برای تازه‌کارها است. فقط بدانید که این دوره ها به شدت در کلاس های برنامه نویسی در تهران مورد نحو زبان هستند و نه چیز دیگری.

 

موضوعات موجود شامل چهار زبان برنامه نویسی عمومی (C++، C#، جاوا و SQL) و شش زبان برنامه نویسی وب (HTML، CSS، JavaScript، PHP، ASP.NET، و XML) است.

 

5. جسارت

 

Udacity یکی دیگر ایرانیان سایبر از پلتفرم‌های دوره آنلاین است، اما برخلاف MIT OCW، edX و Coursera، Udacity به شدت بر موضوعات مرتبط با برنامه‌نویسی، علم داده و مهندسی تمرکز دارد. نه ریاضی، نه علوم اجتماعی، نه علوم انسانی. همه چیز در مورد فناوری است، و مسلماً برای آن بهتر است.

 

هدف Udacity این است که شما را برای موفقیت کلاس های برنامه نویسی در تهران شغلی در یکی از زمینه های مرتبط با فناوری خود آماده کند. این پلتفرم توجه زیادی به برنامه‌های Nanodegree خود می‌کند، که برنامه‌های درسی فشرده (معمولاً در کمتر از یک سال تکمیل می‌شوند) طراحی شده‌اند تا شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برای کار آماده کنند. اما قیمت نانو درجه ها از 100 تا 500 دلار است.

 

نمی خواهید چیزی بپردازید؟ خوبه. شما می توانید از کل رویکرد مبتنی بر برنامه درسی کلاس های برنامه نویسی در تهران اجتناب کنید و به دوره های رایگان فردی بچسبید.

 

6. Udemy

 

Udemy یک بازار آموزش آنلاین است که در آن هر کسی می تواند دوره های آموزشی خود را ایجاد کند (و حتی بفروشد) تا دیگران مصرف کنند. این کاملاً یک شمشیر دولبه است: به افراد ماهر این امکان را می دهد که دانش خود کلاس برنامه نویسی را بدون مدرک تحصیلی به اشتراک بگذارند، کلاس های برنامه نویسی در تهران اما برای پیدا کردن آن باید کارهای تلخ زیادی را انجام دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی