یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

این کار به خودانگیختگی، فداکاری و تلاش زیادی نیاز دارد، برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند اما بسیاری از افراد آن را با موفقیت انجام می دهند. اگر می خواهید خودتان آموزش دهید، با انتخاب زبان برای مطالعه شروع کنید، سپس برای خود برنامه ریزی کنید.

4. تمرکز را انتخاب کنید

شما باید در یک یا چند زبان کامپیوتر تخصص داشته باشید. آیا برنامه نویسی نرم افزارهای کامپیوتری یا برنامه های تلفن را خواهید داشت؟ آیا به نرم افزارهای بازی علاقه مند هستید؟ برای کار و تحصیل خود تمرکز پیدا کنید و برای شغل آینده بسیار مطلوب خواهید بود.

5. گواهینامه ها را دریافت کنید

با جستجو و تکمیل گواهینامه ها، تسلط خود را بر یک زبان و مهارت ثابت کنید. برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند شرکت های نرم افزاری و انجمن های حرفه ای محاسبات تست ها و گواهی ها را ارائه خواهند داد.

به عنوان مثال، edX تعداد زیادی کلاس آنلاین دارد که گواهینامه های دانشگاه های برتر از جمله هاروارد، MIT و دارتموث را ارائه می دهند.

6. یک دوره کارآموزی بگیرید

کارآموزی یک راه عالی برای ایجاد تجربه، دانش، و قرار دادن پای شما در درب صنعت است. در طول دوره کارآموزی، مهارت های برنامه نویسی خاصی را یاد می گیرید و تجربه کاری واقعی را به دست می آورید و در عین حال ارتباطات حرفه ای خود را در این زمینه افزایش می دهید.

7. ایجاد تجربه شغلی با ارزش

وره های کارآموزی را امتحان کنید، چه پولی و برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند چه بدون دستمزد یا با کار برنامه نویسی آزاد شروع کنید. اگر هنوز قبل از شروع درخواست به تجربه بیشتری نیاز دارید، روی چندین پروژه برنامه نویسی خود هدایت شونده کار کنید.

8. یک نمونه کار بسازید

 

روی پروژه های مستقل کار کنید تا در سبد خود ایرانیان سایبر  بگنجانید. پروژه هایی را که در طول دوره تحصیلی و شغل خود انجام داده اید، با اجازه شرکت وارد کنید. همیشه نمونه کارها را به روز نگه دارید و در صورت امکان به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید.

9. رزومه خود را متمایز کنید

اطمینان حاصل کنید که رزومه شما عاری از اشتباه و به روز با تمام مهارت های شما است. بخشی از مهارت‌ها و علایق مرتبط را که شما را واجد شرایط شغلی می‌کند، برجسته کنید.

10. مصاحبه را میخکوب کنید

از قبل همه چیز را در مورد شرکتی که برای آن مصاحبه می کنید به صورت آنلاین بخوانید و برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند مطمئن شوید که می توانید به سوالات مهم و خاص شرکت پاسخ دهید. ممکن است از شما خواسته شود که کارهای فنی را نیز انجام دهید، بنابراین مطمئن شوید که آنها به دنبال چه مهارت هایی هستند و قبل از مصاحبه توانایی خود را برای کار تحت فشار تقویت کنید.

11. به یادگیری ادامه دهید

حوزه فناوری و زبان های برنامه نویسی همیشه در حال تغییر است. با عضویت در خبرنامه های صنعت، خود را به روز نگه دارید.

یک برنامه نویس کامپیوتر چه کاری انجام می دهد؟

اصول اولیه

برنامه نویسان کامپیوتر کدهایی را برای برنامه هایی می نویسند که بر روی کامپیوترها خواهند بود. این فرآیند با طراحی یک برنامه توسط مهندسان نرم افزار شروع می شود و سپس برنامه نویسان آن را به چیزی که رایانه می تواند بخواند تبدیل می کند. از آنجا، برنامه می تواند به مرحله بعدی در روند ایجاد حرکت کند. ممکن است از برنامه نویسان خواسته شود که پس از ادامه تکرار چندین بار برنامه ریزی مجدد کنند.

برنامه نویسان یا برنامه نویسان برنامه ها هستند یا برنامه نویسان سیستم.

Syبرنامه نویسان بنیادی نرم افزار عملیاتی ایجاد می کنند و گاهی اوقات به سیستم های خود نگاه می کنند تا مطمئن شوند که با سایر نرم افزارهای عملیاتی سازگار هستند.

برنامه نویسان برنامه های کاربردی ممکن است برنامه های نرم افزاری خاصی برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند را ارتقا دهند، ایجاد کنند یا سفارشی کنند تا در یک زمینه خاص قرار بگیرند.

حقوق و چشم انداز

قاضا برای برنامه نویسان کامپیوتر زیاد است. به گفته Projections Central، سالانه بیش از 100000 موقعیت برای برنامه نویسان کامپیوتر، مهندسان و معماران شبکه در دسترس است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی