یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

با این بازی ها و اسباب بازی های سرگرم کننده و آموزشی STEM که برنامه نویسی، اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان رباتیک، الکترونیک، علم و غیره را معرفی می کنند، برنامه نویسی نباید ترسناک یا کسل کننده باشد.

توسط

سیمون جری

, SVP ConsumerSimon Jary | 16 نوامبر 2021

بازی های اسباب بازی های پایه کدگذاری

بهترین اسباب‌بازی‌ها برای آموزش برنامه‌نویسی، برنامه‌نویسی و سایر مهارت‌های STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) به کودکان و بزرگسالان به شیوه‌ای سرگرم‌کننده چیست که به طور فعال مهارت‌های فناوری جدیدی را که برای شغل‌های آینده به آن‌ها نیاز دارند، آموزش دهد؟

 

ما بهترین اسباب‌بازی‌ها یا بازی‌هایی را بررسی می‌کنیم که به کودکان کمک اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان می‌کنند اصول کدنویسی را درک کنند و دانش STEM خود را از طریق بازی گسترش دهند. روبات ها محبوب هستند و بسیاری از اسباب بازی ها نیازی به صفحه نمایش ندارند، که احتمالاً انتظار والدین برای این موضوع نیست.

 

اسباب‌بازی‌ها، بازی‌ها، کیت‌های الکترونیک و ایرانیان سایبر  ربات‌ها برای همه سنین وجود دارد. برای دیدن برخی از بهترین های پیشنهادی به خواندن ادامه دهید.

 

کدنویسی و برنامه نویسی اکنون بخشی از برنامه درسی ملی است تا "شکاف مهارت" بین تعداد مشاغل فناوری و افراد واجد شرایط برای پر کردن آنها حل شود. ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در گذشته تحت تسلط آموزش کسل کننده نحوه استفاده از واژه پرداز یا پاورپوینت بوده است و با برنامه درسی جدید "محاسبات" شامل درس های کدنویسی برای کودکان پنج ساله اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان جایگزین شده است.

 

این برای جانی کوچولو یا جین (با ذهنی باز، طبیعت کنجکاو و عشق به هر چیزی با صفحه کلید و صفحه نمایش) ترسناک‌تر به نظر می‌رسد، بلکه برای والدینی که مهارت‌های کدنویسی معادل مهارت‌های پدربزرگ و اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان مادربزرگشان دارند - یعنی هیچ کدام.

 

کدنویسی در واقع فقط یک توالی از رویدادها است. هنگامی که در ترتیب درست قرار می گیرد، عمل صحیح اتفاق می افتد. وقتی دستور اشتباه باشد، معمولاً هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

برای اهداف این ویژگی، ما برخی از محصولات را به‌عنوان «اسباب‌بازی» یا «بازی» توصیف می‌کنیم که در واقع بسیار بیشتر هستند یا می‌توانند باشند. ما آنها را به این شکل توصیف کرده‌ایم زیرا به محصولاتی نگاه می‌کنیم که بچه‌ها می‌خواهند با آنها بازی کنند و اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان با آنها تعامل داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی