یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

جهان با سرعت شگفت انگیزی در حال تکامل انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها بوده است و بخش قابل توجهی از اعتبار این پیشرفت به توسعه دهندگان برنامه تعلق می گیرد. در صورتی که متوجه نشده اید، توسعه اپلیکیشن در سال های اخیر بسیار رایج شده است.

 

همه سعی می کنند وارد صحنه توسعه اپلیکیشن شوند، زیرا برخی از مسیرهای شغلی پردرآمد مانند توسعه وب، علم داده، هوش مصنوعی و غیره را ارائه می دهد.

 

اما قبل از شروع مسیر شغلی و ایجاد اولین برنامه خود، ابتدا باید یک انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید. و پسر، زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد، در واقع بیش از 700 زبان برای انتخاب.

 

به نظر می رسد یک عدد بالا دیوانه کننده است، درست است؟

 

نگران نباش ما این لیست را گردآوری کرده‌ایم تا با مرور برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب و کاربردهای رایج آن‌ها، این انتخاب را تا حد امکان آسان کنیم.

 

اگر قصد دارید یک زبان برنامه نویسی را در سال 2021 انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم چیزی را انتخاب کنید که مدرن تر، پرکاربردتر و دارای بسته ها یا کتابخانه های زیادی باشد.

 

در این بخش، برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی پرکاربرد را بررسی می‌کنیم ایرانیان سایبر که انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها تمام کادرهایی که در بالا ذکر کردیم را علامت می‌زنند و کاربرد آن‌ها را نیز به اشتراک می‌گذارند.

 

 

 

1. Python— هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

 

 

منبع: وب سایت رسمی پایتون انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها

 

سطح: مبتدی

فریم ورک های محبوب: جنگو، فلاسک

پلتفرم: وب، دسکتاپ

محبوبیت: شماره 1 در شاخص محبوبیت PYPL در مارس 2021، شماره 3 در شاخص Tiobe برای مارس 2021، مورد علاقه 66.7٪ از توسعه دهندگان StackExchange در سال 2020، و مورد علاقه 30٪، بیشتر انواع زبان های برنامه نویسی و کاربرد آنها از هر زبانی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی