یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

کلاس ها و کلاس برنامه نویسی اشیاء

در این آموزش به کمک مثال ها با آبجکت ها و کلاس ها و نحوه استفاده از آنها در C++ آشنا می شویم.

در آموزش های قبلی با توابع و متغیرها آشنا شدیم. گاهی اوقات مطلوب است که توابع و داده های مرتبط را در یک مکان قرار دهیم تا کار با آن منطقی و راحت تر باشد.

فرض کنید، باید طول، عرض و ارتفاع یک اتاق مستطیلی را ذخیره کنیم و مساحت و حجم آن را محاسبه کنیم.

برای انجام این کار، کلاس برنامه نویسی می‌توانیم سه متغیر مثلا طول، عرض و ارتفاع را به همراه توابع ()calculateArea وcalVolume() ایجاد کنیم.

با این حال، در C++، به جای ایجاد متغیرها و توابع مجزا، می‌توانیم این داده‌ها و توابع مرتبط را در یک مکان (با ایجاد اشیا) بپیچیم. این پارادایم برنامه نویسی به عنوان برنامه نویسی شی گرا شناخته می شود.

اما قبل از ایجاد اشیاء و استفاده از آنها در C++، ابتدا باید در مورد کلاس ها بیاموزیم.

کلاس C++

کلاس یک طرح اولیه برای شی است.

ما می توانیم یک کلاس را به عنوان یک طرح (نمونه اولیه) از یک خانه در نظر بگیریم. این شامل تمام جزئیات در مورد طبقات، درها، پنجره ها و غیره است. بر کلاس برنامه نویسی اساس این توضیحات خانه را می سازیم. خانه شی است.

یک کلاس ایجاد کنید

یک کلاس در C++ با استفاده از کلمه کلیدی class و نام کلاس تعریف می شود.

بدنه کلاس در داخل براکت های فرفری تعریف شده و با یک نقطه ویرگول در انتها خاتمه می یابد

اینجاست که جوانان بومی دیجیتال برنامه نویسی را یاد می گیرند

کد نویسی فقط برای نردهاست؟ شوخی میکنی؟جدی میگی! بیشتر و بیشتر کودکان و جوانان به برنامه نویسی علاقه مند هستند، آینده شغلی خوب است و یادگیری با سیستم عامل های آنلاین مدرن سرگرم کننده است.

مزایای شما - این است که چگونه دوره برنامه نویسی Berlitz به پیشرفت کودکان کمک می کند

در مدرسه دیجیتال برلیتز، کل دنیای کدنویسی به شکلی همه کاره و ایرانیان سایبر هیجان انگیز ارائه شده است. ما چیزی بیش از یک دوره برنامه نویسی ارائه می دهیم - کودکان و جوانان بین 7 تا 18 سال آموزش مادام العمر دریافت می کنند:

قهرمانان دیجیتال جوان پروژه های خود را در کلاس برنامه نویسی دوره ها اجرا می کنند و مشکلات عملی را حل می کنند - یعنی "یادگیری از طریق انجام". هنگام برنامه نویسی، کودکان تفکر راه حل محور و منطقی، برنامه ریزی زمان، کار گروهی و بسیاری از مهارت های نرم دیگر را یاد می گیرند که در طیف گسترده ای از زمینه های زندگی مفید هستند

زبان 1: جاوا

زبان مستقل از پلتفرم که از جمله برای برنامه های رایانه شخصی، در پس زمینه وب سایت ها، برای برنامه های اندروید و در برنامه نویسی بازی با LibGDX استفاده می شود. اغلب به عنوان زبان استاندارد در مطالعات علوم کامپیوتر تدریس می شود.

دوره خرابی جاوا در YouTube: اولین معرفی را برای مبتدیان در حدود 3 ساعت ارائه می دهد (بدون گواهی امکان پذیر است).

جاوا برای مبتدیان: دوره فشرده آلمانی زبان از openHPI. مهمترین اصول اولیه جاوا کلاس برنامه نویسی را در 4 هفته منتقل می کند. متغیرها، آرایه ها و حلقه ها و همچنین شی گرایی گنجانده شده اند

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی