یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

روبی

Ruby یکی دیگر از زبان های اسکریپت شی گرا و زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها  پویا است که به طور خاص در ایجاد برنامه های کاربردی موبایل و وب سایت ها استفاده می شود. روبی مانند پایتون خوانا و ساده برای یادگیری و استقرار است. به طور معمول، روی برنامه های کاربردی مبتنی بر وب متمرکز است، اما Ruby چارچوب وب سایت های غول پیکر از جمله Groupon، GitHub و Twitter را نیز تقویت می کند.

 

وب سایت رسمی روبی منابع زیادی برای کمک به زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها یادگیری زبان دارد. راهنمای شروع 20 دقیقه ای آن به راحتی قابل خواندن است و جامعه نسبتاً بزرگی از برنامه نویسان به صورت آنلاین برای پاسخگویی به سؤالات در دسترس هستند. علاوه بر این، می توانید اسناد و منابع قابل توجه زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید تا به شما در تسریع روند یادگیری کمک کند.

 

جاوا

جاوا یک زبان برنامه نویسی محبوب است که در زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها سال 1995 با شعار "یک بار بنویس، هرجا اجرا کن" منتشر شد. این یک زبان شی گرا و مبتنی بر کلاس است که برای راحت بودن برای کاربر طراحی شده است. این بدان معنی است که شما می توانید جاوا را در همه سیستم عامل ها، دستگاه ها و پلتفرم ها پیدا کنید.

 

جاوا برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین می توانید منابع خارق العاده ای را به صورت آنلاین برای کمک به یادگیری و تمرین این زبان پیدا کنید. این یک انتخاب خوب برای مبتدیان است زیرا می توانید به سرعت پاسخ هر سوالی را که ممکن است در جامعه جاوا داشته باشید دریافت کنید. همچنین می‌توانید ویرایشگرها و کیت‌های ابزار عالی را بیابید که هر گونه خطا را در کد شما فوراً تشخیص می‌دهند.

 

برنامه نویسی جاوا یک مهارت بسیار مورد توجه است، بنابراین انتخاب این زبان می تواند فرصت های زیادی را از نظر کاری باز کند.

بلوکی

Blockly یک برنامه زبان اصلی بصری است که به زبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها صورت رایگان در دسترس است. به عنوان یک کاربر، می‌توانید با تنظیم بلوک‌ها برای توسعه توابع ساده، نوشتن برنامه‌ها  ایرانیان سایبر را یاد بگیرید. هر شی بصری می تواند یک شی کد نیز باشد.

 

هدف اولیه Blockly تولید کد قابل خواندن در پایتون یا جاوا اسکریپت و غیره است. و هنگامی که مبتدیان بلوک های اصلی را درک کردند، می توانند به سمت برنامه های پیچیده تر حرکت کنند. قابلیت کشیدن وزبان برنامه نویسی مناسب برای مبتدی ها رها کردن ساده آن می تواند به شما کمک کند تا برنامه ها را نسبتاً سریع بسازید. سپس، می توانید کد تولید شده زبان برنامه نویسی را صادر کرده و آن را به زبان های برنامه نویسی موجود اعمال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی